به گزارش پارس به نقل از مشرق، گروهک جیش النصر با انتشار فیلمی مدعی شده که "ابراهیم مهرنهاد" که مسئول سیاسی این گروهک بوده را به عنوان عامل ترور عبدالرئوف ریگی اعدام کرده است. این در حالی است که بررسی فیلم مورد ادعای جیش النصر حاوی نکات ابهام آمیزی است که نشان می دهد که حتی احتمال ساختگی بودن اعدام " ابراهیم مهرنهاد" را نیز تقویت می کند و نشان می دهد که خانواده ریگی برای مواجه کم هزینه با نحوه ترور عبدالرئوف ریگی توسط جیش العدل برنامه حساب شده ای را در حال انجام می باشند.

تصاویر منتشر شده از " ابراهیم مهر نهاد" در هنگام اعدام به هیچ وجه ثابت کننده یک اعدام حقیقی نیست و بیشتر یک تصویر را به نمایش می گذارد نه فیلمی که مرگ وی را نشان بدهد.

ضمن آنکه نحوه اعدام، اظهارات و اعترافات همراه با لبخند "ابراهیم مهرنهاد" و تصویر لحظه اعدام احتمال غیرواقعی بودن قتل را تقویت می کند.

در این فیلم مطرح می شود که برای ترور عبدالرئوف ریگی مبلع ۴ میلیون دلار پاداش در نظر گرفته شده که بسیار اغراق آمیز و غیر واقعی محسوب می شود.

این در حالیست که برای حذف تروریست خطرناکی مانند "اسامه بن لادن" آمریکایی ها مبلغ ۲ میلیون دلار در نظر گرفته بودند!

در همین حال "س .ت" که پس از حذف عبدالرئوف ریگی به عنوان سخنگو ی جیش العدل انتخاب شده در گفتگو با یکی از شبکه های ضدانقلاب اذعان کرد که بیانیه اولیه جیش النصر اشاره مستقیم به اعضای این گروه به عنوان متهم درباره ترور مولوی عبدالرئوف دارد.

مجری این شبکه ضدانقلاب در قسمتی از این مصاحبه بیان می کند که در بیانیه جیش النصر درباره قاتلین عبدالرئوف ریگی از عنوان عناصر معلوم الحال استفاده شده، در حالی که این اصطلاح توسط عبدالرئوف همیشه برای اعضای جیش العدل به کار برده می شده است!

"س. ت" که جوابی برای این سوال ندارد، به نوعی مجبور به تایید آن می شود و می گوید:الان برادران نصری ما عصبانی هستند که اینگونه حرف می زنند! و قبلاً هم به ما چیزهایی را چسباندند که ما هیچی نگفتیم!

نکته جالب توجه اینکه مجری برنامه تاکید می کند که حاضر هستید با یکی از اعضای جیش النصر در اینباره رور درو سخن بگویید که سخنگوی جیش العدل از این موضوع طفره می رود و می گوید انها وصله های زیادی را به ما می چسبانند!

این در حالیست که پیش از این خود عبدالرئوف از اختلاف درباره تعیین سرنوشت جمشید دانایی فر با گروه جیش العدل خبر داده بود و این مطلب نشان می دهد که محمد ظاهر، سرکرده جیش العدل به وی نه تنها اطمینان نداشته بلکه اطرافیان عبدالرئوف را عوامل نفوذی برای ترور خود می دانسته است.

عبدالرئوف ریگی نیز در پاسخ اقدامات یک طرفه محمد ظاهر و حذف وی از تصمیمات جیش العدل چندی قبل از مرگش حکم تکفیر گروهک جیش العدل را رسما رسانه ای می کند.