به گزارش پايگاه اطلاع رساني جبهه پايداري انقلاب اسلامي متن اين بيانيه به شرح زير است: 
 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
قال الذين يظنّون انّهم ملاقوا الله كم من فئة قليلة غلبت فئة كثيرة باذن الله و الله مع الصابرين
آنها كه گمان داشتند خدا را ملاقات خواهند كرد گفتند: چه بسا گروههاي كوچكي كه به اذن خدا بر گروههاي بزرگي چيره شدند و خدا با شكيبايان است.
 
پيروزي اعجاب برانگيز و در همان حال مظلومانه مردم مسلمان و مقاوم باريكه غزه بر رژيم ددمنش صهيونيستي، منشوري چند وجهي از غلبه گفتمان مقاومت بر سازش، پيروزي مظلوميت قهرمانانه بر ستم مستكبرانه و فائق آمدن رسانه خون بر رسانه تزوير را در برابر ديده هاي جهانيان به نمايش گذاشت. امام راحل رضوان الله عليه در جهان معاصر با فرياد حق طلبانه خود پرده تاريك و ظلماني سلطه جهان خواران را كنار زد و در كالبد مظلومان و پا برهنگان زمين روح مقاومت دميد تا بدانيم كه "مقاومت هميشه جواب مي دهد".گر چه جنايات و خونريزي در غزه قهرمان هرگز از خاطره ها پاك نمي شود اما دست آوردهاي اين خون هاي پاك به اندازه اي گسترده و عميق است كه همگان را در برابر آن به خضوع وا مي دارد.
 
جبهه پايداري انقلاب اسلامي ضمن تبريك اين پيروزي افتخار آفرين به جهاد اسلامي، حماس و ديگر گروهاي مقاومت فلسطين و بالخصوص مردم صبور و مقاوم غزه نكاتي ياد آور مي شود:
 
1-    هدايت ها و حمايت هاي مقام معظم رهبري امام خامنه اي مدظله العالي از جمله تأكيد ايشان بر تسليح و تجهيز كرانه باختري و اعتماد به وعده هاي الهي و عدم عقب نشيني، معادلات بين المللي دشمنان اسلامي را به هم ريخت و باعث شد مردم غزه با عبور از اصول جنگ هاي كلاسيك و توكل به خداي متعال و بهره گيري از اراده و مقاومت ، شكست مفتضحانه را به دشمن تحميل كرده و شاهد پيروزي را در آغوش گيرند . اين پيروزي در حقيقت نمونه اي جديد از اذن الهي بر پيروزي گروهي اندك با امكانات محدود در برابر گروهي انبوه با ساز و برگ كامل است.
 
2-    اين رويارويي ثابت كرد كه حرف اصلي را بايد با پايداري در ميدان نبرد به دشمن زد و تنها منطق مقاومت و صلابت در برابر دشمن عنود است كه مي تواند ديپلماسي خودي را در برابر زياده خواهي ها و تجاوزات دشمن به پيش ببرد
 
3-    در اين جنگ پرده هاي تزوير امپراتوري رسانه اي غرب فرو افتاد و عمليات رواني و رسانه اي رنگ باخت و ايثار و پايداري بر گنبد آهنين و در حقيقت بر گنبد عنكبوتي دشمن فائق آمد و درس هاي ارزشمندي به آزادي خواهان جهان داد.
 
4-    در اين مناقشه معادلات بين المللي و مناسبات ظالمانه و جهت گيرانه شوراي امنيت بر هم ريخت و ناكارآمدي آن عيان شد و بر همگان آشكار گرديدكه ملت ها براي احقاق حق خويش بايد روي پاي خود بايستند و به نيروهاي خداداد دروني تكيه كنند.
 
5-    حمايت بي دريغ و صريح امت قهرمان ونظام مقدس جمهوري اسلامي از مقاومت مسلمانان غزه، افسون تفرقه افكنانه دشمن براي القاي اختلاف شيعه و سني را باطل كرد و بار ديگر تاثير مثبت وحدت امت اسلامي را به رخ جهانيان كشيد.
 
6-حمايت بي نظير توده هاي دنيا از مظلومان غزه نشان داد كه فرهنگ مقاومت و پايداري به جهان صادر شده است. همچنين مردم دنيا در جهت گيري هاي خود اعمال وحشيانه درندگان دست آموز آمريكا و ديگر حاميان آنها تحت عنوان داعش را از مواضع و عملكردهاي مسلمانان حقيقي جدا نمودند كه خود انشاء الله زمينه ساز پيروزي نزديك بر گروههاي تكفيري را فراهم خواهد كرد
 
7-در خاتمه ضمن تبريك مجدد پيروزي شكوهمند غزه بار ديگر بر ادامه پايداري در همه عرصه ها تا رسيدن به قله هاي تمدن نوين اسلامي با رهبري هاي داهيانه مقام عظماي ولايت و در نهايت برپايي حكومت عدل امام عصر (عجل الله تعالي فرجه الشريف) تأكيد مي كنيم