به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران به نقل از سی‌ان‌ان، در پی اعلام یک شهروند آمریکایی در مورد ضبط صدای تیراندازی که منجر به قتل نوجوان سیاه پوست که در نهم آگوست توسط یکی از نیروهای پلیس در فرگوسن ، پلیس فدرال آمریکا به دنبال شواهد بیشتر درباره این موضوع است.


وکیل این مرد آمریکایی، که خواسته نامش فاش نشود، به سی ان ان گزارش داده است که نیروهای پلیس به دنبال شواهد بیشتر در فایل صوتی در مورد آنچه منجر به مرگ مایکل براون شد هستند.
"لوپا بلومنتال" وکیل این مرد به خبرنگار سی ان ان گفت که در فایل ضبط شده، ابتدا به صورت متوالی شلیک ها پشت سر هم شنیده می‌شوند و پس از آن وقفه ای می افتد و بعد دوباره  توالی شلیک ها.
او ادامه داد: "خودم حداقل صدای 11 شلیک را شنیدم. درباره آن وقفه نگران شدم... چون تنها تعداد شلیک ها مهم نبود. این که چطور شلیک می‌شدند نیز اهمیت داشت. تمام جزئیات به سرنوشت این پرونده کاملا مرتبط است".
این شهروند، که می‌خواهد هویتش فاش نشود، نزدیک محل حادثه زندگی می کند و آنقدر به محل شلیک نزدیک بوده که بتواند صدای گلوله ها را بشنود.
او در زمان حادثه، در حال مکالمه با یکی از دوستانش از طریق تماس ویدیویی بوده و به صورت اتفاقی صدای شلیک گلوله ها در حین مکالمه‌اش ضبط شده است.
پلیس فدرال آمریکا در حال تحقیق درباره صحت این اظهارات  و همچنین مدارک موجود است.‬