به گزارش پارس، ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز نوشت: وی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی افزود: از ساکنان غزه می خواهم هر مکانی را که حماس در آن فعال است، فورا ترک کنند.


نتانیاهو افزود: هر یک از این اماکن، هدفی برای ما به شمار می رود.

در حالی که نشانه ای از پایان درگیری ها در غزه پس از 7 هفته مشاهده نمی شود، هشدار شدیدالحن نتانیاهو ممکن است علامتی مبنی بر اقدام در جهت انجام حملات وحشیانه تر در محلات پرجمعیت غزه باشد.

هزاران منزل مسکونی در جریان حملات صهیونیست ها به غزه تخریب یا شده است. نزدیک به 500 هزار نفر در این شهر یک میلیون و 800 هزار نفری در این مدت بی خانمان شده اند.

به گفته مقام های بهداشتی فلسطین، 2 هزار و 108 نفر که اغلب آنها غیرنظامی بودند، در جریان حملات غزه به شهادت رسیده اند. بیش از 400 نفر از شهدا، کودکان بودند.

مقام های بهداشتی فلسطینی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) حملات هوایی بیشتری را بر فراز غزه انجام داد که بر اثر آن دست کم 6 فلسطینی به شهادت رسیدند.

بر اساس این گزارش، مصر روز گذشته (شنبه) از طرف های فلسطینی و اسراییلی خواست دست از خصومت بردارند و به میز مذاکره باز گردند. اما هیچ نشانه ای دال بر از سرگیری زودهنگام مذاکرات به چشم نمی خورد.