به گزارش پارس، بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که از عملکرد یک ساله وزارت علوم ناراضی است و دروغ پراکنی رسانه‌ای را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت بنا به رسالت خود نامه‌ای را به ریاست و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از استیضاح وزیر علوم و انتقاد از عملکرد یک ساله این وزارتخانه صادر کرد، اما در این میان روزنامه ایران ارگان رسمی دولت در مطلبی کذب در صفحه 3 شماره 27 مرداد 93 خود مدعی حمایت بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت از دکتر فرجی‌دانا وزیر علوم شده است.

این روزنامه در مطلبی مدعی حمایت جامعه دانشگاهی از اقدامات وزیر علوم شده است، اما با توجه به متن خلاف واقع این روزنامه، می‌توان به باقی آمارهایی که این روزنامه منتشر می‌کند، اعتماد کرد؟

آیا رواست روزنامه‌ای که به عنوان ارگان رسمی دولت راست‌گویان و با پول بیت‌المال منتشر می‌شود به دست افرادی اداره شود که برای رسیدن به اهداف خود دست به هر دروغ‌پردازی می‌زنند؟

بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت بار دیگر به صراحت اعلام می‌کند که از عملکرد یک ساله وزارت علوم ناراضی است و قطعا این دروغ‌پراکنی رسانه‌ای را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کند.