به گزارش پارس، وی با طرح این سوال که مشخص نیست چرا فرجی‌دانا اصرار بر مسئولیت دادن به افراد بازنشسته و فتنه‌گر دارد، تصریح کرد: ما جوانان نخبه زیادی در کشور داریم و در شرایطی که روز به روز با فرار مغزها مواجهیم فرجی‌دانا به جای استفاده از نخبگان اصرار دارد از افراد پیر و بازنشسته که بسیاری از آنها همین الان هم با نظام جمهوری اسلامی عناد دارند، استفاده کند.
 
این نماینده مجلس با یادآوری ملاقات خود با وزیر علوم گفت: به نظر می‌رسد که وزیر همچنان مُصر است همان مسیر را ادامه داد چراکه مهلتی هم به وزیر داده شد تا روند خود را اصلاح کند و فرجی‌دانا می‌توانست در این فرصت با نمایندگان تعامل کند و اصلاحات ساختاری در مدیریت خود انجام دهد اما این اتفاق رخ نداد.
 
حکیمی برهمین اساس تاکید کرد: به نظر می‌رسد تا این لحظه، استیضاح وزیر علوم رای می‌آورد و وزیر با عدم اعتماد مجلس مواجه می‌شود چراکه نظر اکثریت اعضای فراکسیون رهروان ولایت و اصولگرایان همین است و می‌دانم که اکثر آنها موافق استیضاح هستند.
 
وی در ادامه سخنان خود خطاب به رئیس‌جمهور توصیه کرد در انتخاب وزیر بعدی برای وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری با مجلس تعامل داشته باشد و طی جلساتی با نمایندگان ملت، ویژگی‌ها و مختصات وزیر بعدی را از مجلس استعلام کند تا فردی که قرار است معرفی شود مجددا دارای مشکل نباشد.
 
رئیس ستاد مردمی روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان اضافه کرد: دائما از سوی مسئولان دولتی مطرح می‌شود که دولت به دنبال تعامل با مجلس است اما متاسفانه تعاملی دیده نمی‌شود. البته مجلس آمادگی تعامل با دولت را دارد اما معنای تعامل این نیست که مجلس صددرصد کوتاه بیاید و دولت هرکاری که باب میلش است، انجام دهد. لذا دولت باید به دنبال تعامل در عمل باشد و نقطه نظرات مجلس را هم لحاظ کند.