به گزارش پارس به نقل از تسنیم، اسبقی مدیر امور دعاوی مرکز امور حقوقی بین‌المللی ریاست جمهوری در گفت‌وگو با تسنیم،‌ از نتیجه داوری بین‌المللی لاهه در پرونده کرسنت ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: هیچ چیز رسمی برای گفتن نداریم.

 
وی در پاسخ به این سؤال که این به معنی عدم دریافت نتیجه داوری توسط مرکز امور حقوقی بین‌المللی ریاست جمهوری است گفت: خیر، هیچ چیز رسمی نداریم.
 
اسبقی در پاسخ به این که حداقل نتیجه غیر رسمی را اعلام کنید هم تاکید کرد: ما هیچ اطلاع رسمی و غیر رسمی درباره این پرونده نداریم.
 
وی درباره زمان دسترسی مرکز امور حقوقی بین‌المللی ریاست جمهوری به نتیجه پرونده کرسنت در داوری لاهه گفت: بستگی به نظر دادگاه و دادرسی‌کننده‌ها دارد.
 
مدیر امور دعاوی مرکز امور حقوقی بین‌المللی ریاست جمهوری درباره اعتراض ایران به نتیجه داوری لاهه که توسط وزیر دادگستری مطرح شده بود گفت: من در جریان نیستم.
 
اسبقی در پاسخ به این که ممکن است، وزیر نفت به اشتباهاین مرکز را به عنوان اعلام کننده نتیجه پرونده کرسنت در داوری لاهه معرفی کرده باشد، گفت: شاید؛ بله.
 
به گزارش تسنیم، بیژن نامدار زنگنه پیش از این با تأیید این که نتیجه داوری لاهه درباره پرونده کرسنت اعلام شده است به تسنیم گفته بود: من در حال حاضر نمی‌توانم در این مورد اطلاع رسانی کنم. مسئول اطلاع رسانی در مورد نتیجه داوری لاهه در پرونده کرسنت مرجع دیگری است.
 
وزیر نفت مرکز امور حقوقی بین المللی ریاست جمهوری را مرجع اعلام کننده نتیجه داوری بین‌المللی لاهه درباره پرونده کرسنت اعلام کرده بود.