به گزارش پارس به نقل از تسنیم، ‌علیرضا کریمی عصر امروز در حاشیه پانزدهمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل کشور کارآمدی و مشروعیت را دو ملاک برتر در ارزیابی هر نظام سیاسی برشمرد و اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات مختلف و رای 40 و 37 میلیونی، موید مشروعیت نظام اسلامی است.


وی با اشاره به برگزاری نشست سالانه اتحادیه افزود: این همایش سه روز بوده که در روز نخست همایش حدود 500 نفر شرکت کردند.

دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌‎های اسلامی دانشجویان مستقل کشور برگزاری انتخابات شورای مرکزی اتحادیه را مهم‌ترین اهداف این همایش برشمرد و اذعان داشت: امسال این نشست با شعار تحقق و پیشرفت درون‌زا برای اقتدار ملی ، رسالت امروز دانشگاه برگزار شد.

وی ،امیر سیاری، جلیلی، فدایی، افقهی، دکتر آشنا و امینی و کواکبی را از مهم‌ترین مهمانان این برنامه اعلام کرد و گفت: برای پنجمین بار از دکتر محمدرضا عارف برای شرکت در این نشست دعوت کردیم ولی ایشان نپذیرفت.

کریمی درباره عدم حضور دکتر عارف در این نشست بیان داشت: بر خلاف آنچه عارف در سخنان خود به آن تاکید دارند و می‌گویند صدای همه را باید شنید حتی صدای مخالف را، فکر می‌کنم ما چون به ظاهر صحبت‌های متفاوتی از نگاه ایشان داریم حضور نمی‌یابند و نمی‌خواهند به جمع دانشجویی پاسخگو باشند.

کریمی با بیان اینکه در این همایش با مشکل خاصی مواجه نبودیم بیان داشت: شاید از لحاظ فکری رئیس دانشگاه مازندران اختلافاتی با ما داشته باشند اما این اختلاف تاثیری در همکاری ایشان نداشت و ایشان همکاری لازم را با انجمن اسلامی و اتحادیه داشتند.