اقدام ارزشی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز قدس، گویا به مذاق برخی خوش نیامده است.

به گزارش پارس، محس رضایی در چند روز گذشته نقش پررنگی در حمایت از فسلطین و ایده تجهیز کرانه باختری به سلاح داشته در نامه‌ای به فرمانده گردان‌های عزالدین قسام مقاومت (شاخه نظامی حماس) نوشته بود: «اینجانب به نمایندگی از فرماندهان دفاع مقدس تاکید می‌کنم که با تمام توان و امکانات از شما دفاع و حمایت خواهیم کرد. شما مجاهدان و بیدار دلانی هستید که سینه خود را سپر حوادث امت اسلامی کرده‌اید. ما به شما افتخار می‌کنیم. نبرد شما ادامه دارد و سلاح و مهمات مورد نیاز شما از دل سنگ هم که باشد بدستتان خواهد رسید.»

خیز محسن رضایی برای انتخابات ریاست جمهوری!

به گزارش جهان، علی افشاری عضو فراری شاخه غیرقانونی دفتر تحکیم وحدت که این روزها برای آمریکا و اسرائیل خوش رقصی می‌کند، به انتقاد از این اقدامان محسن رضایی پرداخته است.

وی در خلال یادداشتی که در سایت خود منتشر کرده ضمن آنکه تحلیل‌های ارائه شده توسط دبیر مجمع تشخیص را تئوری توطئه دانسته، مجمئعه اقدامات محسن رضایی را ناشی از خودشیرینی و برای رسیدن به کرسی ریاست جمهوری قلمداد می‌کند!
 

nf00373757-1

 

استفاده رضایی از لباس نظامی غیرقانونی است!

یکی از مسئولین فعلی وزارت کشور فعلی نیز که به سبک برخی از دولتمردان در فیسبوک فعال است، در واکنش خود به این اقدام رضایی، با ذکر این نکته که "استفاده از این لباس آیا به معنای بازگشت وی به سپاه پاسداران است؟" فرمانده سابق سپاه را متهم به سواستفاده از لباس این نیروی انقلاب کرده است!

وی در قسمتی دیگر از این نوشته خود با اشاره به مواد ۵۵۵ و ۵۵۶ قانون مجازات اسلامی، حرکت تحسین شده محسن رضایی را استفاده غیر مجاز از لباس و علايم و درجات نظامي و انتظامی قلمداد کرده است.

گفتنی است در هفته گذشته محسن رضایی با ارسال نامه ای به رئیس جمهور نوشته بود: «حقیر پیشنهاد می‌کنم که جنابعالی از ظرفیت های خود در سازمان کنفرانس اسلامی و کشورهای غیر متعهد بهره گرفته، نقش محوری در خلع سلاح هسته‌ای و شیمیایی رژیم اشغالگر قدس را عهده دار شوید. شرایط بین المللی و افکار عمومی جهانیان، به گونه‌ای است که بسیاری از دولت‌ها و ملت‌ها با این حرکت اصولی و انساندوستانه، همراه خواهند شد. ضمن آنکه غرب و آمریکا را یارای مقاومت چندان نخواهد بود. در شرایطی که رؤسای کشورهای امریکای جنوبی، صدور روادیدسفر اسراییلی‌ها به کشور خود را قطع کرده یا سفرای خود را از تل آویو فرا می‌خوانند و تصریح می‌کنند که دولت اسراییل یک دولت تروریست است، زمانی که حتی حامیان اسراییل از جمله دولت انگلیس هم، کشته شدن فلسطینیان را جنایتی وحشتناک می‌خواند و یا مقامات سازمان ملل در توضیح و شرح ماجرای جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین، به گریه می‌افتند همه و همه بیانگر تنفر بین المللی از رژیم غاصب قدس است.»