به گزارش پارس به نقل از تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را پیش از دیدار برابر فولاد خوزستان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 18 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار کرد.


بازیکنان پرسپولیس امروز پس از دویدن و انجام حرکات کششی پاسکاری را در دستور کار داشتند. بازیکنان پرسپولیس به دو گروه نارنجی و سفید تقسیم شدند و فوتبال با چهار دروازه کوچک را انجام دادند.

علی دایی با 30 دقیقه تأخیر در تمرین حاضر شد. سرمربی پرسپولیس به علت شرکت در مراسم ختم مرحوم ناصر احمدپور و مرحوم حسین معدنی با تأخیر در محل تمرین تیمش حضور یافت.
 حمیدرضا علی‌عسگر در دقایق ابتدایی تمرین در کنار بازیکنان حضور داشت اما بعد از آن و به دستور کادر پزشکی به دویدن مشغول شد.

مهدی دغاغله، مهاجم مصدوم پرسپولیس پس از حضور در کلینیک مجموعه درفشی‌فر دور زمین دوید.

به غیر از سه دروازه‌بان اصلی پرسپولیس امروز دو دروازه‌بان دیگر هم در تمرین حضور داشتند و با غلامپور تمرینات اختصاصی انجام دادند.

حدود 200 هوادار در درفشی‌فر حضور داشتند. 50 نفر از آنها کودکانی بودند که با لباس متحدالشکل خود را به محل تمرین پرسپولیس رسانده بودند و تک تک بازیکنان را مورد تشویق قرار دادند.
 هیجان و سر و صدای بیش از حد این کودکان محل تمرین سرخپوشان را تحت تأثیر قرار داده بود.
به غیر از هوادارانی که روی سکو حضور داشتند تعداد دیگر از هواداران کنار در ورزشگاه نشسته بودند که با آمدن علی دایی آنها هم به سکوها رفتند.

سرخپوشان پس از بازی فوتبال با دروازه‌های کوچک، در دو تیم و با سه دروازه فوتبال درون تیمی را در دستور کار خود قرار دادند. در این بخش دایی بارها با فریادهای خود تذکرات فنی لازم را به بازیکنان می‌داد. نکته جالب اینجا بود که وقتی رضا نوروزی در ارسال چند پاس عمقی دچار اشتباه شد، سرمربی پرسپولیس با انتقاد از او گفت: باید در پاس دادن‌هایت دقت کنی و مانند بازی با نفت موقعیت‌ها را از دست ندهی!

‫پیش از آغاز آیتم فوتبال درون تیمی، نیلسون به اعضای تدارکات پرسپولیس پیوست و در جمع کردن دروازه‌های کوچک و موانع آنها را کمک کرد.‬

‫ همزمان با تمرین شاگردان علی دایی کودکان مدرسه فوتبال درفشی‌فر هم تمرین داشتند که در این میان حضور یکی از خردسالان با پیراهن محمدرضا خلعتبری جلب توجه می‌کرد.‬

‫یک هوادار خردسال در طول تمرین روی سکوها نشسته بود و با شیوه خاص و جالبی تک تک سرخپوشان را به تنهایی تشویق می‌کرد.