به گزارش پارس به نقل از ایرنا، این مرجع تقلید با حضور در راهپیمایی روز قدس در شهر مقدس قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم در این راهپیمایی سه پیام دارد؛ اول به دنیای استکبار، آمریکا و همراهانش و کشورهای اسلامی که همراه آن ها هستند بدانند این دفاع وقیحانه و نابخردانه اوباما رییس جمهور آمریکا و دنیای غرب از رژیم غاصب صهیونیستی صحیح نیست و چهره واقعی آنها را آشکار کرده است.


آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه نقشه های استکبار برای مردم روشن شده است افزود: مردم بیدار و آگاه شده اند و به زودی اسراییل باید از بین برود.

وی بیان کرد: پیام دوم به مسلمانان و آزادی خواهان جهان است؛ آن ها بدانند همانگونه که امام خمینی(ره) گفتند، اسراییل یک فاجعه برای مسلمانان می باشد و از حمایت مسلمانان جهان از مردم مظلوم فلسطین تشکر می کنیم.

آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: مسلمانان جهان باید همیشه در صحنه بوده، کالاهای اسراییل را تحریم کنند، مراودات خود را با این رژیم اشغالگر قطع کرده و سفیران خود را از اسراییل فرابخوانند.

این مرجع تقلید، از اسراییل به عنوان غده سرطانی یاد کرد که ضعیف شده و در حال سقوط است.

آیت الله نوری همدانی گفت: پیام سوم من به مردم مجاهد و مبارز فلسطین است؛ به آن ها درود می فرستم و بدانند کارشان جهاد در راه خداست و به زودی به نتیجه می رسند.

وی افزود: مردم فلسطین باید مقاوم باشند و بدانند که ما همیشه در کنار آن ها هستیم، هیچ وقت آن ها را تنها نمی گذاریم و تا رسیدن به هدف نهایی که محو اسراییل است، همه مسلمانان در کنار آن ها قرار دارند.

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور، از ساعت 11 امروز از میدان شهید مطهری به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز شده است.