به گزارش پارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه مشترک استیضاح کنندگان با وزیر نیرو گفت: در این جلسه که با حضور 12 نفر از استیضاح کنندگان، رئیس مجلس و وزیر نیرو برگزار شد پیرامون دغدغه‌های مطرح شده توسط استیضاح کنندگان بحث و بررسی‌هایی صورت گرفت.

وی اضافه کرد: در این نشست مقرر شد تا فرصت یک ماهه از سوی نمایندگان استیضاح کننده برای رفع مشکلات به وزیر داده شود و در این یک ماه نماینده وزیر با تک تک استیضاح کنندگان به صورت جداگانه و با حضور رئیس کمیسیون انرژی مجلس جلساتی را در جهت حل مشکلات برگزار کند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی همچنین اظهارداشت: در این نشست، وزیر نیرو ضمن پذیرش دغدغه‌های نمایندگان گفت، ما در وزارت نیرو با محدودیت اعتبارات مواجه هستیم و در صورتی که حل مشکل آب روستایی نیازمند 9 هزار میلیارد تومان اعتبار و آب شهری نیازمند 14 هزار میلیارد تومان اعتبار است در بودجه سال جاری 200 میلیارد تومان به بخش آب روستایی و 480 میلیارد تومان به بخش آب شهری اختصاص داده شده است.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: در این جلسه رئیس مجلس شورای اسلامی بر رفع مشکل آب زاینده‌رود تاکید کرد و در بخش دیگری از صحبت‌های خود به وزیر پیشنهاد داد تا با بازدید از مناطق مختلف کشور از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شود.

وی افزود: همچنین مقرر شد تا یک گروه کارشناسی بی‌طرف تشکیل و موضوع انتقال آب بهشت‌آباد به اصفهان و سایر مناطق را مورد بررسی قرار داده و نتیجه کار را به مجلس ارائه کند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در همین زمینه گفت: همچنین مقرر شد تا در بحث حق‌آبه داران مالکیت آنها بر آب‌های در اختیارشان که از سوی دولت به آنها فروخته شده به رسمیت شناخته شود.