به گزارش پارس به نقل از تسنیم به نقل از خبرگزاری دولتی قطر، تعداد شهدای فلسطینی در حملات هوایی اسرائیل به غزه به ۲۲۰ شهید و ۱۵۷۰ زخمی افزایش یافت. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که هفت فلسطینی از جمله سه کودک در حملات هوایی چهارشنبه شب رژیم صهیونیستی به غزه و خان یونس به شهادت رسیدند.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت گفت: درحمله هوایی چهارشنبه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه یک کودک شهید شد و شش فلسطینی دیگر از جمله دو کودک و یک زن در دو حمله هوایی دیگر به خان یونس به شهادت رسیدند. القدره افزود: جنگنده های صهیونیستی امشب در یکی از حملات هوایی خود شماری از فلسطینی ها را نزدیک مسجد الکتیبه در مرکز خان یونس هدف قرار دادند .

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: در حمله هوایی امشب به خان یونس چهار عضو یک خانواده از جمله دو برادر چهار و شش و ساله ، یک پیر زن ۷۰ ساله به همراه یک جوان ۲۳ ساله شهید شدند. اشرف القدره گفت: در حمله هوایی دیگر رژیم صهیونیستی به یک زمین کشاورزی در شرق خان یونس دو برادر فلسطینی شیهد و سه فلسطینی دیگر زخمی شدند.

حمزه ثاری کودک شش ساله فلسطینی هم در حمله هوایی امشب اسرائیل به شهر غزه جان باخت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از غزه، در حملات هوایی و توپخانه‌ای ۹ روز گذشته اسرائیل به مناطق مختلف نوار غزه دست‌کم ۲۲۰ فلسطینی شهید و ۱۵۷۰ تن دیگر زخمی شدند که بیشتر شهدا و زخمی های نوار غزه غیر نظامی هستند.