يعني آقاي اصغر فرهادي و خانم نسرين ستوده شجاعت اينکه بگويند اسرائيل کشتن مردم غزه را متوقف کند نداشته اند؟! يا شايد منظورشون اينه که فلسطيني ها هم با سنگ، کشتن مردم اسرائيل را متوقف کنند؟!

sotoodefarhadi
به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، كيوان ابراهيمي نيز  در صفحه اجتماعي خود نوشت:

اپیزود اول/
اصغر فرهادی و نسرین ستوده کمپینی راه انداخته، پلاکاردی با عنوان «کشتار هم نوعان خود را متوقف کنید» در دست گرفته و از مخاطبان شان خواسته اند با فرستادن عکسی مشابه از خودشان به این کمپین بپیوندند.

اپیزود دوم/
مقامات آمریکا همواره در حملات رژیم غاصب به فلسطینیان حرف شان این بوده: از «دو طرف» میخواهیم خویشتن داری کنند و کشتار یکدیگر را متوقف کنند.

اپیزود سوم/
دور از ذهن نیست که شخص بنیامین نتانیاهو هم به کمپین فرهادی/ستوده بپیوندد، عکسی با همین جمله بگیرد و برایشان بفرستد! بعد هم بیاید بگوید مخاطب من، طرف ما در جنگ یعنی فلسطینیان اند! آری، نتانیاهو نیز از صلح خنثی حرف میزند و ادعا می کند بمباران هایش در صدد ایجاد صلح در سرزمین های اشغالی ست...

اپیزود چهارم/
نیت فرهادی و ستوده پاک بوده یا نه را نمیدانم، پس قضاوتی هم نمیکنم. اما میدانم تفکری اومانیسمی و سکولار، این دو را واداشته است اینچنین تنها یک پیام صلح گنگ، نارسا و در یک کلمه خنثی ساطع کنند. پیامی که ابا دارد حتی اسمی از رژیم غاصب و آدمکش اسرائیل بیاورد مبادا که به دار و دسته جانیان اسائه ادبی شود و بربخورد! هر چند ستوده و فرهادی گفته اند این کارشان علیه قتل‌عام انسان‌ها در غزه است اما هر کس جمله مندرج بر پلاکاردهای این کمپین را ببیند نمیتواند تشخیص دهد از نظر این افراد سهم اسرائیل در کشتار به مراتب بیشتر است یا به گفته مقامات آمریکا، دو طرف تقصیری برابر دارند باید به یک اندازه مورد شماتت و محکومیت قرار بگیرند؟!