به گزارش پارس ، یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفت‌و‌گو با  تسنیم، با اشاره به حمله نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، با بیان اینکه سردمداران رژیم صهیونیستی خوی حیوانی دارند که چشم‌هایشان را به روی هر انسانیتی بسته‌ و زنان و کودکان بی‌دفاع را به خاک و خون می‌کشند، اظهار داشت: امروز ارتباط بحران‌آفرینی داعش در عراق و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نواز غزه بر همگان آشکار شده است.
وی افزود: بهترین تعبیر را از داعش رهبر معظم انقلاب داشته‌اند که فرمودند اینها فریب خورده هستند و آمریکایی‌ها کارگردان بحران امروز عراق هستند، بنابراین اگر رهبران و فرماندهان گروهک تروریسنتی بنا به ادعای خود مسلمان بودند، به دشمن اصلی قرآن و اسلام که همان رژیم صهیونیستی است حمله می‌کردند.
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه آمریکا را صحنه‌گردان اصلی حوادث عراق و غزه عنوان کرد و با بیان اینکه دیر یا زود صهیونیست‌ها با پای خود از سرزمین‌های اشغالی بیرون خواهند رفت، تصریح کرد: آمریکا با استفاده ابزاری از داعش فضا را برای صهیونیست‌ها جهت حمله به مردم بی‌دفاع غزه فراهم کرد و نفرت افکار عمومی نسبت به آنها بیش از پیش شد.
جوانی ادامه داد:همه افتخار صهیونیست‌ها به سامانه گنبد آهنین خود بود که الحمدالله این سامانه هم بی‌کفایتی خود را در برابر موشک‌های فجر 5 نشان داد و ساکنان سرزمین‌های اشغالی با علم به این موضوع پا به فرار می‌گذارند.
وی خاطرنشان کرد: پیروزی نهایی با رزمندگان اسلام است و این وعده الهی است و روزی فرا خواهد رسید که فلسطینی‌ها مالک وجب به وجب خاک کشورشان خواهند شد.