به گزارش پارس به نقل از  فارس، علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق میان ‌دستور خود در صحن علنی با اشاره به فرا رسیدن هفته تأمین اجتماعی اظهار داشت: باید به یاد داشته باشیم که تبریک این ایام جز با شناخت قدر صاحبان آن و پایبندی بر عملی کردن قوانین و مقررات مصوب ما در این حوزه نیاز به هیچ اقدام دیگری ندارد.

وی افزود: درمان سازمان تأمین اجتماعی جزو لاینفک این سازمان است و به همه آنهایی که دندان تیز کرده‌اند و اعلام می‌کنند که بیمارستان‌های ملکی کارگران را بخشی از ثروت‌های عمومی درمان می‌شمارند، مخالفت خود و کارگران را اعلام داشته و انتظار داریم تا بیمارستان‌ها و درمان سازمان تأمین اجتماعی را به حال خود بگذارند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: سطح معیشت کارگران متأسفانه هنوز مهم‌ترین دغدغه آنهاست و امیدواریم که حقوق حقوق‌بگیران به ویژه کسانی که حداقل حقوق را دریافت می‌کنند، بیش از گذشته مورد توجه همگان باشد.

وی تصریح کرد: گرچه حرکت دولت در مسیر کنترل شتاب تورم است اما باید بدانیم آنهایی که حقوق پایین‌تر می‌گیرند دیگر تاب مقاومت ندارند بیایید تورم را از فقرا بگیرید و به ثروتمندان هدیه کنید، چرا از طریق تورم از جیب فقرا و کارگران به ثروتمندان می‌بخشید.

محجوب در پایان با اشاره به مشکل دریاچه ارومیه و همچنین مشکلات موجود در حوزه اشتغال قشر تحصیل‌ کرده از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات شد.