به گزارش پارس به نقل از فارس ، گردانهای «القسام» شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کردند که موفق شده‌اند دهها سایت مربوط به مقامات بلندپایه سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی را هک کنند و پس از هک این سایتها تصاویری مربوط به شهید «محمد ابوخضیر» و یا گردانهای مقاومت را در آن قرار داده‌اند.
 
حماس همچنین در ادامه حملات الکترونیکی خود صبح دیروز جمعه موفق شد لحظاتی کنترل پخش شبکه ۲ رژیم صهیونیستی را به دست بگیرد.
 
همچنین «آنونیموس» که یک تیم ویژه هکری است و از سال ۲۰۱۲ حملات سایبری خود را با شرکت هزاران جوان عرب علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرد با انتشار ویدئویی بر شبکه‌های اینترنتی اعلام کرد: ما آنچه بر فلسطین و در میان سکوت عربی و اسلامی می‌گذرد دنبال می‌کنیم و این مسئله موضوع جدیدی نیست اما ما مقابل این جنایت بیکار نمی‌نشینیم.
 
هکرهای آنونیموس در ادامه این ویدئو تهدید کرده‌اند در فرصت مناسب با همراهی مقاومت فلسطین دهها سایت صهیونیستی را هک خواهند کرد و در این حمله جدید سایتهای اصلی رژیم صهیونیست را هدف قرار خواهند داد.
 
این هکرها در سالهای پیش از ورود به سایتهای حوزه بورس و موساد و آموزش‌وپرورش و امنیت و اطلاعات رژیم صهیونسیتی و رمزگشایی آنها خبر داده بودند.
 
این حملات سایبری در راستای پاسخ نظامی به حملات مداوم رژیم صهیونیستی به نوار غزه صورت می‌گیرد؛ حملاتی که تا به امروز شنبه برای پنجمین روز متوالی ادامه دارد و بیش از ۱۲۰ شهید و ۸۵۰ زخمی داشته است.