به گزارش پارس به نقل از  تسنیم به نقل از خبرگزاری سما، کانال یک تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که صبح امروز پنج شنبه نیروهای این رژیم در سومین روز از تجاوز به نوار غزه، 320 هدف را طی ساعات گذشته بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، از بین اهداف بمباران شده، 58 تونل و حدود 217 سکوی پرتاب موشک به اضافه صدها تاسیسات است.

کانال یک تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد که شلیک موشک های فلسطینی به سمت اهداف اسرائیلی همچنان ادامه دارد و در همین راستا بئر السبع، عسقلان و شهرک های اطراف نوار غزه هدف حملات موشکی فلسطین قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، چندین موشک بر فراز نیروگاه هسته ای دیمونا رهگیری شد.

جنگنده های رژیم صهیونیستی از نیمه شب گذشته تا صبح امروز پنج شنبه نقاطی در نوار غزه را بمباران کردند که طی آن 24 فلسطینی به شهادت رسیدند.

با احتساب این شهدا، طی سه روز گذشته از اجرای عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تا کنون 75 فلسطینی شهید و بیش از 500 نفر زخمی شدند.

تنش‌ها بین رژیم اسرائیل و فلسطینی‌ها پس از آن شدت گرفت که هفته گذشته یک نوجوان فلسطینی به نام محمد ابو خضیر در شرق بیت‌المقدس (اورشلیم) زنده زنده سوزانده شد. این اتفاق پس از آن رخ داد که جسد سه شهرک‌نشین اسرائیلی حوالی روستای حلحول در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری پیدا شد. تل‌آویو حماس را مسئول مرگ این سه نفر می‌داند. با این وجود، حماس این اتهام را رد می‌کند.