جولای امسال، ماه مبارکی برای اقتصاد دنیا و بخصوص مستضعفان عالم است! از این ماه، اقتصاد مقاومتی به صورت رسمی در دنیا اجرا می شود. توسط ما؟ خیر.

جولای امسال صندوق پول کشورهای بریکس شروع به فعالیت می کند که به زودی به یک بانک بین المللی ارتقا می یابد. خبر بسیار بسیار بدی برای غرب است.

کسانی که اندکی با اقتصاد بین الملل آشنا هستند به خوبی از رنجی که مردم دنیا از تسلط بی چون و چرای دولت آمریکا بر گلوگاههای مالی دنیا می برند مطلعند.

ساده است اگر شما در کشورتان ریال چاپ کنید یا دلار را به ریال تبدیل کنید و قهرمانانه مسکن مهر بسازید، تورم ایجاد کرده اید و مردمتان را فقیرتر.

شاید تاکنون نشنیده باشید که دولت آمریکا بزرگترین رقم صادراتش را تورم تشکیل داده است. بله دولت آمریکا دلار چاپ می کند ولی تورمش را به دنیا صادر می کند به عبارت دیگر، دسترنج مردم دنیا را غارت می کند. از طرفی با تسلط کاملش بر سامانه مالی دنیا هرچه از مبادلات مالی دنیا بخواهد می داند و به این دلیل می تواند شما را تحریم کند. همانطور که با تحریم بانکی ما رشد اقتصادیمان را منفی کرد.

ایجاد صندوق فوق بهترین خبر برای ماست. یعنی شما برای ارتباط با این کشورهای عمده صنعتی می توانید بدون نیاز به دولت آمریکا عمل کنید. عملا اقتصاد ما از زیر فشار رها می شود. باید توجه کرد اکنون بزرگترین مشکل ما این است که دولت آمریکا می تواند از مبادلات ما با کشورهای دیگر مطلع شود که با افتتاح صندوق فوق این امکان از او گرفته می شود.

پس به جای اینکه از وزیر امورخارجه مان بخواهیم که با جان کری تند صحبت کند! برای سیلی زدن جدی به دولت آمریکا از او بخواهیم در این صندوق سرمایه گذاری شود!

مثل پوتین و قرارداد 400 میلیارد دلاری اش با چین بدون دلار. مثل کره جنوبی! و قرارداد مبادلاتش با چین بدون دلار!

اقتصاد با حرف مقاومتی نمی شود.