به گزارش پارس، تسنیم به نقل از السومریه نیوز نوشت: سخنگوی دستگاه مبارزه با تروریسم امروز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که 88 عنصر تروریست داعش در عملیات نیروهای امنیتی در تکریت کشته شدند.

صباح النعمان گفت: نیروهای امنیتی دستگاه مبارزه با تروریسم به هماهنگی نیروی هوایی ارتش عراق 12 خودروی تروریست های نیز در این عملیات منهدم شدند.

وی در ادامه افزود: این عملیات در مناطق در البیازع، العوجه و فلکه العلم شهر تکریت صورت گرفت که در پی آن 88  تروریست عضو داعش از پای درآمدند.

حاکم الزاملی از اعضای فراکسیون پارلمانی الاحرار نیز امروز طی سخنانی با تاکید بر اینکه نیروهای امنیتی عراق 70درصد شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین را در اختیار گرفته اند، گفت: پیش­ بینی می­‌شود این شهر امروز به طور کامل از مواد منفجره پاکسازی شود.

به گفته قاسم عطا سخنگوی دفتر فرماندهی نیروهای مسلح ، 57 مواد منفجره در استان صلاح الدین خنثی شده است و مقر لشگر چهارم از داعشی­‌ها پس گرفته شده است و تروریست‌ها در شهرستان العوجه خسارت‌های زیادی را متحمل شدند.

عطا افزود: نیروهای امنیتی عراق روز گذشته، بخش­‌هایی از تکریت را تحت کنترل در آورده و در مقر لشگر چهارم ارتش در روستای العوجه مستقر شدند.