به گزارش پارس، الیاس نادران در گفتگو با مهر در واکنش به برخی اظهار نظرها مبنی بر اینکه قرار است رئیس مجلس جلسه ای با وزیر علوم در مورد استیضاح داشته باشد و در صورتی که توافقی حاصل شود استیضاح لغو می گردد گفت:از جلسه لاریجانی با فرجی دانا اطلاعی ندارم ، هر کسی در مجلس مختار است هر کاری که فکر میکند برای کشور لازم است انجام بدهد. این جلسات ارتباطی با بحث ماندارد و هر کسی کار خود را انجام می دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حتما منتظر نظر لاریجانی برای پیگیری استیضاح نیستیم از قبل هم نبودیم.

وی ادامه داد: در مجلس شورای اسلامی هر نماینده ای شان خود را دارد و هیچ نماینده ای از دیگران وکالت ندارد اما برای امری مثل استیضاح هماهنگی میان همه مجموعه های مجلس لازم است و اگر کسی بخواهد استیضاح کند باید همه جوانب کار را در نظر بگیرد.

وی همچنین در مورد ادامه رایزنی ها برای لغو استیضاح گفت: غیر از جلسه ای که به دعوت از آقای ابوترابی برگزار شد جلسه ای با وزیر علوم درباره استیضاح نداشته ایم.

به گزارش مهر نادران پیش از این در مورد جلسه تعدادی از استیضاح کنندگان با وزیر علوم گفته بود: این‌گونه جلسات در مجلس مرسوم است ولی این افراد نه وکالتی از طرف استیضاح کنندگان داشتند و نه اساساً این بحث بوده که استیضاح منتفی شود یا نشود، بلکه دغدغه‌ها مطرح شد. وزیر علوم قرار شد به دغدغه‌های نمایندگان پاسخ دهد ولی من فضای جلسه را به‌گونه‌ای ندیدم که رافع دل‌نگرانی‌های نمایندگانی که در جلسه حضور داشتند، باشد.