به گزارش پارس  به نقل از فرهنگ نیوز، گروه تروریستی داعش که در این یکی دو ساله، نه تنها برای مردم غرب آسیا، بلکه به واسطه بهره گیری این گروه تروریستی از شبکه های اجتماعی موجود در فضای اینترنت برای بسیاری از مردم جهان شناخته شده است .گروهی خطرناک، که معروفیت خود را مدیون اقدامات وحشیگرانه نسبت به مخالفین و مردم عادی دارد.

انتشار گسترده اعدام های دسته جمعی، بریدن سرهای مردم،حال نکته جالب توجه این است که در قوانین شبکه های اجتماعی من جمله تویتر و یوتیوپ و فیس بوک، انتشار خشونت و تهدید علیه دیگران ممنوع است و در صورت انجام فعالیت های خلاف قانون، مدیریت این شبکه ها بطور طبیعی باید مانع از انتشار شوند و مسدود کردن حساب ها و صفحه های این افراد اقدام بعدی گردانندگان شبکه های اجتماعی است. ولی آنچه که امروز ما شاهد آن هستیم خلاف واقعیت موجود و قوانین این شبکه ها است.

هم اکنون گروه تروریستی داعش با دارا بودن صفحه رسمی برای خود در تویتر به انتشار اخبار و جنایات خود می پردازد و بصورت کاملا غیر طبیعی فیلم های جنایات این گروه بدون هیچ محدودیتی در یوتیوپ منتشر و پخش می شود!

حال سوال اینجاست که چرا این شبکه های اجتماعی برخلاف مانیفست و قانون خود با این گروه برخورد می کنند؟!

گسترش گرایش به دین اسلام در میان جوامع غربی، خطریست که در اینده غرب را تهدید می کند. اخلاق و رفتار نیک مسلمانان و صفت رحمت للعالمین بودن پیامبر اسلام یکی از دلایل عمده گرایش مردم غرب به دین اسلام بوده و هست. از این رو در صورتی که غرب بتواند چهره اصلی اسلام را در نزد مردم خود ویران کند و چهره ای کاملا معکوس از اسلام را روایت و به تصویر بکشد در این صورت توانسته با موج مسلمان شدن مردم غرب مقابله کند، از این رو به نظر می رسد چراغ سبزی پشت ماجرای انتشار تصاویر و فیلم های وحشیگری داعش است .

با کمی دقت فهمیده می شود که در تمامی این فیلم ها خوانده شدن آیات قران و بردن نام پیامبر اسلام یکی از ملزومات خشونت داعش محسوب است. و صد البته نباید از این نکته غافل شد که در ورای راه اندازی شبکه های اجتماعی، مطامع قدرت های بزرگ قرار دارد که این شبکه ها را ابزاری برای پیشبرد اهداف خود می دانند.

نمونه بارزی که برای ما ایرانیان نیز اتفاق افتاد. و آن پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم در کشورمان بود. به تاخیر انداختن تعمیر زیرساخت های شبکه اجتماعی توییتر در ایام فتنه ۸۸ که در آن صورت به مدتی این شبکه اجتماعی با اختلال روبرو می شد و در این صورت امکان سازماندهی فتنه گران برای اخلال در نظام را با چالش روبرو می کرد. خوردن اعضای آنان و ...نمونه هایی از جنایات داعش، ضد مردم بی گناه است که هر روز فیلم و کلیپ انان در شبکه های اجتماعی در حال پخش شدن است که توسط اعضای این گروه بار گذاری می شود.