به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، وی افزود: وعده‌هایی که از سوی دکتر روحانی داده شده همه مردم ایران را به سمت وفاق و وحدت ملی سوق می‌داد چرا که رئیس‌جمهور معتقد است برای حل معضلات نظام و کشور باید از عناصر داخلی کمک گرفت به همین جهت در گزینش‌های مدیریتی اعم از هیئت وزیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی تلاش کرده است تا از همه سلایق سیاسی استفاده کند.

 
نوبخت با اشاره به جلسه امروز رئیس‌جمهور با رقبای انتخاباتی خود در سال 92 گفت: برگزاری این جلسه امری طبیعی است تا رئیس‌جمهور از نظرات و دیدگاه‌های دوستان خود برخوردار شود از این رو جلسه امروز را تشکیل داد.  
 
سخنگوی دولت در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره دغدغه‌های دولت در مقوله اقتصادی و اینکه آیا تقابلی بین اصولگرایان و رئیس‌جمهور در جهت حل مشکلات اقتصادی وجود دارد، اظهار داشت: با توجه به اینکه فرصت اظهار نظر و بیان نظر مخالف به همه جریانات سیاسی از سوی دولت داده شده است اما عده‌ای تلاش می‌کنند همواره نشان دهند که اصولگرایان با دولت اعتدال اختلاف جدی دارند و در عرصه‌های داخلی و خارجی مشکلات زیادی بین آن‌ها وجود دارد.
 
نوبخت گفت: بنده معتقدم دولت با هیچ یک از جریانات سیاسی داخل نظام مشکلی ندارد البته ممکن است تنها بین آن‌ها اختلافات نظراتی وجود داشته باشد لذا از آن‌ها می‌خواهد که نظرات خود را مطرح کنند زیرا این موضوع مورد پذیرش دولت است.
 
وی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها افزود: در بحث اجرای مرحله دوم هدفمند کردن یارانه‌ها ، 2 هزار و 400 میلیارد تومان به حمایت غذایی از اقشار خانواده‌های کم درآمد اختصاص دارد و آیین‌نامه این موضوع در حال تصویب است و ما به زودی دستورالعمل آن را تهیه خواهیم کرد تا اشکالاتی که در توزیع سبد کالایی وجود داشت، تکرار نشود.
 
سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: به جز افزایش قیمت حامل‌های انرژی مردم باید بدانند که دولت با هیچ افزایش قیمتی موافق نیست و زمینه‌های عملی و اجرایی این موضوع را نیز فراهم خواهد کرد.
 
وی تصریح کرد: دولت، ارزی را که برای صنعت خودرو در نظر گرفته است ارز مبادله‌ای است بنابراین ما نظرمان را درباره افزایش قیمت خودرو صریحا اعلام کرده‌ایم و گفته‌ایم که با آن مخالف هستیم.
 
سخنگوی دولت در پایان اظهار داشت: در نشست خبری در روز دوشنبه در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور درباره مسائل و برنامه‌های مختلف دولت در حیطه اقتصاد صحبت خواهم کرد.