جناب آقاي سيد صادق شيرازي سلام عليكم

بارها از شما و منبري هاي مقلدان شما شنيده ام كه يكي از بزرگترين خيانت هاي جمهوري اسلامي و رهبران آن به جهان تشيع، حمايت از سني هاي كشور فلسطين و سوريه و فارغ شدن از بلاد و بقاع متبركه شيعه است، بارها شنيده ام كه اعلام داشته ايد بجاي مسجد الاقصي بايد به فكر مبارزه با غاصبان و مخربان قبرستان بقيع بود، بارها شنيده ام كه خيانت جمهوري اسلامي چرخاندن نگاه ها از كربلا به قدس است، امروز كربلا اين قطب عالم تشيع و ديگر اماكن متبركه كشورِشيعه نشين عراق و هزاران زن و مرد شيعه عراقي در معرض خطر جدي گروه سني هاي تكفيري داعش قرار دارند.

بنده به عنوان يك بچه شيعه از شما منادي و مدعي حفظ و حراست از اصول اصيل شيعي و پاسدارِحرم هاي متبرك ائمه اطهار(ع)!، عاجزانه درخواست و مطالبه مي نمايم با صدور فتواي جهاد عليه اين سني هاي تكفيري خيل طرفداران و مقلدانتان را كه سال هاست با قمه زني- بنا به استدلال خودتان- روحيه جهادي و حماسي خود را حفظ كرده اند، به عراق گسيل داريد تا از اصول و خطوط قرمز شيعه! دفاع نمايند.

اميد است علت سكوت اين چند روزه شما تدوين متن چنين حكمي بوده باشد چرا كه سكوت در اين شرايط ممكن است توسط طرفداران جمهوري اسلامي دليلي بر طبل تو خالي بودن ادعاهاي قبليتان جلوه داده شود! بي صبرانه منتظر حضور شما، مقلدان و اقوامتان در اين جهاد في سبيل الله هستيم