به گزارش پارس به نقل از  تسنیم، حجت‌الاسلام علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در همایش سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) که در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، با بیان اینکه عصر امام(ره) با عصر مقام معظم رهبری تفاوت‌های زیادی داشته و دارد، گفت: در ادبیات امام(ره) جنگ نرم و شبیخون فرهنگی نبود. چون در دوره امام(ره) جنگ نرم موضوعیت نداشت، اما در دوره حضرت آقا شاهد تهاجم فرهنگی بزرگ دشمن علیه انقلاب اسلامی و اسلام هستیم.

وی تاکید کرد: مرز ما در زمان امام‌خمینی(ره) شلمچه و مهران بود، اما امروز مرز ما سواحل مدیترانه و آمریکای لاتین است. 

حجت‌‌الاسلام سعیدی تصریح کرد: این عوام‌فریبی است که بگوییم نظر امام(ره) راجع به مرگ بر آمریکا منفی بوده است. 

وی با بیان اینکه آمریکا با ما دشمنی داشته و دارد، اظهار داشت: هدف جنگ 33 روزه ما بوده‌ایم، چرا که امروز ما آمریکا را گوشه رینگ برده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: در زمان فتنه برخی از مردم به خوبی متوجه مساله نشدند، علت هم آن بود که برخی از خواص سکوت کردند.

وی با بیان اینکه برخی دچار استحاله شده‌اند، اظهار داشت: اگر حرف آقایان قبل از انقلاب و اوایل انقلاب را ببینیم و این حرف‌ها و صحبت‌ها را با الان مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که برخی دچار استحاله شدند و به نرم‌افزار انقلاب دست بردند. دست بردن به نرم‌افزار انقلاب تهدید است. 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه سال 88 دعوا بین احمدی‌نژاد و موسوی نبود، اظهار داشت: دعوا بین حق و باطل بود. البته برخی تلاش می‌کردند دعوا را بین احمدی‌نژاد و موسوی نشان دهند، در حالی که در نهایت دیدیم دعوا بین حق و باطل شد.