به گزارش پارس به نقل از تسنیم، رئیس جمهور سوریه در دیدار با هیئتی از کره‌شمالی در دمشق بر ایستادگی در برابر طرح‌های استعماری تاکید کرد.


پایگاه خبری ریاست جمهوری سوریه اعلام کرد: وزیر تجارت خارجه کره شمالی با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در دمشق دیدار و گفت‌وگو کرد.

بشار اسد در این دیدار گفت که اهمیت توسعه روابط تاریخی بین سوریه و کره شمالی ناشی از آن می شود که این دو کشور سال هاست که با اشکال و انواع مختلف تحریم وفشارهای ظالمانه رو به رو هستند.

وی افزود: دمشق و پیونگ یانگ همواره اعلام کرده اند که فشارها را بر نمی تابند و و هرگز وابسته بودن به نظام های امپریالی و غربی را نمی پذیرند و همواره از استقلال و عزت خود دفاع می کنند و به آن پایبند هستند.

وی افزود: ما همواره در برابر طرح‌های استعمار می ایستیم و اجازه نخواهیم داد منافع و دست آوردهای کشورهایمان را چپاول کنند.

وزیر تجارت خارجه کره شمالی هم در این دیدار به بشار اسد رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد: پیونگ یانگ همواره از دمشق حمایت کرده و در جنگ ظالمانه‌ای که ضد کشور و ملت سوریه به راه افتاده همواره در کنار ملت و نظام سوریه خواهد بود.

وزیر تجارت خارجی کره شمالی در پایان این دیدار از حمایت گسترده و همه جانبه ملت و نظام کره شمالی از انتخابات ریاست جمهوری سوربه خبر داد.