به گزارش پارس به نقل از فارس، «غیثمنذر»، یکی از سربازان ارتش سوریه است که در محافظت از زندان مرکزی حلب و مقابله با گروه‌های تروریستی مشارکت داشت و ۲۴۳ ترکش به بدنش اصابت کرد.

غیثدر گفت‌وگویی درباره ترکش‌هایی که به بدنش اصابت کرده است، می‌گوید که این کمترین است و با این حال هم آماده است تا پس از بهبودی به میدان‌های نبرد بازگردد.

وی می‌افزاید: دستور یافتیم که به همراه چند نفر دیگر از همرزمان خود به یکی از ذخایر تسلیحاتی ارتش سوریه در صحرای «تدمر» برویم و تسلیحاتی را بیاوریم، اما پیش از رسیدن به انبار و در حالی‌که تنها چند صد متر با انبار فاصله داشتیم مورد حمله گروه‌های مسلح قرار گرفتیم و در کمین آنها گرفتار شدیم.

غیثکه دارای رتبه سروانی در ارتش سوریه است، ادامه می‌دهد: با این حال ما به حمله آنها پاسخ دادیم و در برابر آنها دست بسته نبودیم، به همین دلیل با آنها به شدت درگیر شدیم و از انبار موجود حمایت به عمل آورده و مانع حمله گروه‌های مسلح به آنها شدیم.

تروریست‌ها وقتی خود را در حمله به این انبار ناکام دیدند، به شدت ما و انبار تسلیحاتی را موشک باران و گلوله باران کردند که یکی از موشک‌ها در نزدیکی من اصابت کرد و موجب زخمی شدن بدن من شد که پس از انتقال به بیمارستان پزشکان اعلام کردند که ۲۴۳ ترکش به بدن من به ویژه در ناحیه سینه و شکم اصابت کرده است.

غیثتاکید می‌کند: تنها انتظاری که دارد، این است که هرچه سریع‌تر بهبود یابد و بار دیگر به میدان‌های نبرد باز گردد و این زخم‌ها هیچ‌گاه وی را از دفاع از کشورش باز نمی‌دارد.