به گزارش پارس به نقل از فارس، امیر احمدرضا پوردستان بعد از ظهر امروز در آئین رزمایش بیت‌المقدس ۲۶ با اشاره به دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: در حال حاضر هنوز دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران تمام نشده و این دشمنی‌ها همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه از زمانی که آمریکا از در دوستی با ایران وارد می‌شود باید بیشتر مراقب آمریکا باشیم، اضافه کرد: آمریکا از انقلاب اسلامی ایران ضربه خورده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: پیش از انقلاب، ارتش ما در اختیار آمریکا بوده است و آمریکا از طریق خلیج فارس روی کشورها سلطه داشته است.

وی با تأکید بر اینکه همچنین آمریکا از طریق ایران شوروی سابق را زیرنظر داشته و فعالیت شوروی را رصد می‌کرده است، بیان کرد: ایران پیش از انقلاب بازار محصولات آمریکایی بوده است.

امیر پوردستان تأکید کرد: ارتش ایران پیش از انقلاب مانند چماقی برای ساکت کردن مخالفان آمریکا بوده است.

وی با تأکید بر اینکه ارتش ایران در زمان پیش از انقلاب جبهه جلویی ناتو در مقابل ورشو بوده است، یادآور شد: علاوه بر این موارد، انقلاب ما حرف‌هایی جدیدی داشت و نسل سلطه را در ادبیات سیاست جهان وارد کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد: این موضوع سبب شد که با آغاز انقلاب دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران آغاز شود، چراکه آمریکا منافع خود را از دست داده بود و به دلیل این موضوع به سراغ محاصره اقتصادی ایران رفت و سپس بمب‌گذاری و ترور آغاز شد.

امیر پوردستان با اشاره به اینکه آمریکا تلاش کرد که ایران را منزوی کند، اظهار کرد: آمریکا گزینه نظامی را در دستور کار قرار داد، اما انقلاب ایران با هدایت امام خمینی(ره) و پس از امام راحل، مقام معظم رهبری هر روز بالنده‌تر شد.

وی با بیان اینکه آمریکا از انقلاب اسلامی ایران ضربه خورده است، ادامه داد: نباید تصور کرد که جنگ با استکبار تمام شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه اگر آمریکا به افغانستان و عراق حمله کرد به این دلیل بوده است که با حمله به این کشورها درصدد سلطه بر ایران بوده است، تصریح کرد: اما آمریکا نتوانسته ایران را تحت سلطه خود دربیاورد.

امیر پوردستان تأکید کرد: اگر رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند که به آمریکا خوش‌بین نیستم، به این دلیل بوده که آمریکا و دشمنان انقلاب را می‌شناسند.