به‌گزارش پارس به نقل از فارس، مهدی کرم‌پور کارگردان فیلم «پل چوبی» که یکی از صریح‌ترین فیلم‌های حامی فتنه بود برای کارگردانی سریال شبکه دوم سیما برای ماه محرم دعوت به همکاری شده است.

بنابراین گزارش نام این مجموعه «سالار» است که خسرو نقیبی و آرش خوشخو آن را نوشته‌اند و بیش از ۵۰ درصد فیلمنامه آن نوشته‌ شده‌است.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده احتمالا این کارگردان ساخت سریال را شروع خواهد کرد. ضمن اینکه خسرو نقیبی - نویسنده فیلم پل چوبی هم نویسنده همین سریال است.

پل چوبی در سال۹۰ و در زمان مدیریت جواد شمقدری در سازمان سینمایی، مجوز ساخت گرفت و تولید شد اما علیرغم ۳۰ مورد اصلاحی و کوتاه شدن ۹ دقیقه از فیلم، پروانه نمایش نگرفت ولی در دوره جدید مدیریت این سازمان اکران شد.

بازی یک خبرنگار خارجی در این فیلم در نقش عکاس خارجی بازداشت شده در حوادث۸۸ و تلاش و همدلی قهرمان فیلم برای آزادی وی از جمله مواردی است که تاکنون سابقه نداشته خصوصا اینکه بدانیم فرد مذکور واقعا یکی از خبرنگاران خارجی شاخص در ایران است.

توماس ‫اردبرینگ خبرنگار سابق واشنگتن پست و فعلی نیویورک تایمز آمریکا از جمله خبرنگاران «مهم» خارجی در ایران است و از او به عنوان خط دهنده و سرپل خبرنگاران خارجی در ایران یاد می شود.