به گزارش پارس به نقل از تسنیم، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن گزارش پرونده رانت ۶۵۰ میلیون یورویی وزارت صنعت در مجلس خبر داد و گفت: مستندات این گزارش تکمیل شده که به‌زودی در قالب گزارشی نهایی می‌شود.


ایرج ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی پرونده رانت 650 میلیون یورویی وزارت صنعت در مجلس خبر داد و گفت: این پرونده از حیث اهمیت موضوع و جلوگیری از فساد اقتصادی، در حال حاضر در کمیسیون‌های اقتصادی و اصل 90 مجلس در حال رسیدگی و بررسی است.

وی افزود: چندی پیش کارگروهی در زمینه تحقیق و بررسی ابعاد این رانت 650 میلیون یورویی در کمیسیون‌های اقتصادی و اصل 90 مجلس تشکیل شد که قرار شده گزارشی را تهیه کرده به کمیسیون اقتصادی ارائه دهند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه اظهار داشت: البته مجلس در این زمینه فقط مستندات را جمع‌آوری می‌کند، اما رسیدگی به موارد آن در صورت تشخیص احراز جرم و یا خلاف به‌عهده قوه قضاییه است.

ندیمی تصریح کرد: در حال حاضر مستندات مجلس در مورد پرونده رانت 650 میلیون یورویی تکمیل شده و به‌زودی در قالب گزارشی به کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه می‌شود. البته این پرونده در حال حاضر در کمیسیون‌های ذی‌ربط در حال بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: ما در مجلس کار قضایی در مورد این پرونده انجام نمی‌دهیم، بلکه ما فقط مستندات را تهیه و تدوین می‌کنیم، تصمیم‌گیری نهایی با دستگاه قضایی کشور است.