به گزارش پارس به نقل از مهر، با ادامه عملیات سنگین ارتش سوریه علیه گروههای مسلح در نقاط مختلف و شکستهای متعدد آنها که با عقب نشینی از مناطق راهبردی و استراتژیک همراه شده،تروریست کشی میان تروریستها تشدید شده است.

در همین راستا امروز پایگاه خبری الرصد در گزارشی اعلام کرد: گروه داعش "عبدالرحمن الویس" سرکرده میدانی جبهه النصره را ترور کرده است.

بنابراین گزارش، الویس از اصلی ترین سرکردگان النصره در منطقه دیرالزور بوده است و پیش از این به عنوان آموزش دهنده بمبگذاری در حلب، ادلب و دیرالزور فعالیت می کرده است.

در پی ترور عبدالرحمن الویس، جبهه تروریستی النصره با صدور بیانیه ای اعلام کرده که انتقام هلاکت سرکرده خود را از داعش به سختی خواهد گرفت.

درگیری گروههای تروریستی در سوریه تنها به نبردهای شدید میان داعش و النصره که از مدتها پیش با یکدیگر به اختلاف شدید خورده اند، منحصر نمی شود.

 


ابوبکرالبغدادی سرکرده داعش - ایمن الظواهری سرکرده القاعده

 

روز گذشته ارتش آزاد نیز حومه دیرالزور به ویژه منطقه "عکیدات" با نیروهای داعش درگیری پیدا کرد.

منابع امنیتی موثق اعلام کردند: در نبردهای میان ارتش آزاد و جبهه النصره علیه داعش در حومه دیرالزور در مجموع 40 عضو داعش کشته شده اند.

این منابع از نبردهای خونین این سه گروه تروریستی در حومه دیرالزور خبر می دهند که شدت آن طی روزهای اخیر روند تصاعدی داشته است.

منابع سوری پیش از این اعلام کرده بودند که اعضای داعش در جریان درگیریهای اخیر سر اعضای کشته شده ارتش آزاد را از تن جدا کرده و آنها را در مکانی جمع می کنند.

از سوی دیگر، اختلافات "ابوبکر البغدادی" سرکرده داعش با "ایمن الظواهری" و "ابومحمد الجولانی" سرکردگان گروه القاعده و جبهه النصره هنوز لاینحل باقی مانده است، این اختلافات نقش مهمی در تشدید تروریست کشی میان گروههای تروریستی داشته است.

تروریستها در سوریه طی روزهای اخیر به علت شکستهای متوالی و از دست دادن کنترل مناطق که پیش از این در اختیار داشتند، به درگیری شدید با یکدیگر برای سیطره بر مناطق دور از کنترل ارتش سوریه روی آورده اند.