به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری نسیم، مهمترین محورهای سخنان مدیر افسران در نشست خبری مستند من روحانی هستم را منتشر کرد:
 
- مستند "من روحانی هستم" فتنه گران و نظام سلطه را ناامید کرده است. این مستند سوابق انقلابی آقای روحانی را بیان و به حضور ایشان در حساس‌ترین پرونده‌های نظام پرداخته است.
 
- فرزندان امام خمینی(ره) در سنگرهای مختلف فرهنگی حضور دارند و در حال فعالیت هستند و گروه چندرسانه‌ای "شفق" تنها یکی از این گروه‌ها است
 
- 9 دی ماه 1392 مستند "من روحانی هستم" در فضای مجازی اکران شد و در بهمن ماه در دانشکده حقوق دانشگاه تهران اولین اکران در فضای حقیقی صورت گرفت. در این فاصله در جاهای مختلف اکران شده است. در هیچ یک از این اکران ها فضا جنجالی نشده است و منتقدین و حامیان رئیس جمهور همه این مستند را دیدند اما یک روزی که سرکار رفتیم و اتفاق خاصی هم نیفتاده بود، یک دفعه مستند "من روحانی هستم" تیتر یک چندین رسانه شد و در طی یک هفته ده‌ها دروغ بزرگ در مورد آن گفته شد و به مسئله یک کشور تبدیل گردید.
 
- این حاشیه‌ها ادامه دارد و ما ضرورت دیدیم تا این تیم طی یک کنفرانس خبری به این جنجال‌ها خاتمه دهد.
 
- ما و آقای روحانی همه خود را زیر خیمه انقلاب می دانیم. دشمنان مطمئن باشند نسل انقلابی که وارد عرصه فرهنگ شده‌اند با این جنجال‌ها از حاشیه به در نخواهد شد.
 
- یکی از بحث ها این بود که این مستند را حامیان رئیس‌جمهور سابق ساخته‌اند! در حالیکه "سفیر فیلم" مستندی ساخته با عنوان "کدام انحراف؟ اینها از آن برچسب ‍‍‌هایی است که برای تخریب مستند زده شده است. بچه‌های انقلاب این کارها را انجام داده‌اند و هر جا لازم باشد با ساخت مستند به روسای جمهور کمک می‌کنند.
 
- تمام اتهاماتی که به این مستند زده شده کلی بوده است. اگر اتهامی هست دقیقا بگویند کجای این مستند از منابع محرمانه استفاده شده است؟ بررسی کنید که برای کدام بخش اسناد امنیتی مورد استناد قرار گرفته است؟
 
- گروه رسانه‌ای شفق گفتند ما شدیداً تحت فشاریم. علی رغم اینکه اینها گفته بودند که ما گروه "رسانه‌ای" شفق هستیم نه "چند رسانه‌ای شفق" که گاف بزرگی هم روزنامه "شرق" در این باره داد.