به گزارش پارس، فارس به نقل از شبکه ندای قدس نوشت: از برملا شدن فسادها و رسوایی‌های اخلاقی نظامیان زن صهیونیست در شبکه های اجتماعی و تصاویر زننده و مستهجن آن‌ها در این شبکه‌ها، ازدواج یا زندگی این دختران با مسافران غیر یهود، در کنار انتشار آمار گسترش روسپیرگی بین آنها، فرماندهان ارتش صهیونیستی را به تکاپو انداخته است تا برنامه هایی برای متوقف کردن این موج به مرحله اجرا بگذارند.

به نوشته مطبوعات عبری زبان هم اکنون یک سوم از دختران و زنان نظامی ارتش صهیونیستی با فرماندهان نظامی و رهبران سیاسی رژیم صهیونیستی رابطه نامشروع دارند در حالیکه 81 درصد از آنها اعلام کرده‌اند که در واحدهای خود مورد آزار و تجاوز قرار می‌گیرند.

در این میان آمارهای سازمان های اجتماعی هم خبر می‌دهند 10 هزار نظامی زن صهیونیست بعد از اتمام شیفت کاریشان در ارتش به مراکز فساد رفته و در آنجا مشغول به کار می‌شوند.

شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی که این گزارش را منتشر کرده است تاکید می‌کند با وجود آنکه موساد از زنان به عنوان ابزاری برای کسب اطلاعات استفاده می‌کند و این مسئله در فرهنگ صهیونیستی به امری عادی تبدیل شده است اما گستردگی فساد اخلاقی در میان نظامیان زن صهیونیست به یک نگرانی بزرگ برای ارتش صهیونیستی تبدیل شده است زیرا کارشناسان امنیتی بر این باورند سلاح موساد ممکن است علیه رژیم صهیونیستی هم به کار گرفته شود.