به گزارش پارس به نقل از آریا، محمد باقر قاليباف شهردار تهران در مراسم تجليل از کارگران نمونه شهرداري تهران با بيان اينکه شايعات را گوش ندهيد، تاکيد کرد: نه از شهرداري قرار است بروم، نه پسرم بازداشت شده، نه قرار به کم شدن حقوق کارکنان است و نه نيرويي تعديل مي‌شود. وي در ادامه اظهار داشت: خبرنگاران خارجي که به تهران مي‌آيند، مي‌گويند اثري از تحريم نديديم.


قاليباف همچنين تصريح کرد: شهرداري تلاش دارد که هميشه نسبت به جامعه کارگري توجه ويژه‌اي داشته باشد و بر همين اساس اين را براي خود يک وظيفه مي‌دانيم که به وضعيت ۷۶۰ نفر از کارکنان شهرداري که با مشکلات عديده مالي رو به رو هستند، رسيدگي کنيم. شهردار تهران در اين مراسم تاکيد داشت: اين فرهنگ بايد در شهرداري ايجاد شود که مديران بيشتر از همه کار کنند و کمتر از همه برخوردار شوند لذا بر همين اساس به همه مديران ابلاغ شده تا ازدريافت اضافه‌کاري چشم پوشي کنند.


گفتني است در ابتداي مراسم تجليل از کارگران نمونه شهرداري تهران، معاون توسعه منابع انساني شهرداري، از تشکيل ستاد ساماندهي مسکن کارکنان خبر داده و اظهار داشت: حل مشکل تعاوني‌هاي مسکن غيرفعال کارگران، در دستور کار قرار دارد . وي افزود:همچنين امسال طرح تشکيل شناسنامه سلامت کارگران،‌ دنبال مي‌شود .


مدتی بود که شایعات مربوط به استعفای قالیباف از شهرداری تهران قوت گرفته بود. برخی از رسانه ها به ویژه اصلاح طلبانی که در زمان انتخاب وی به عنوان شهرداری با وی مخالف بودند، تلاش می کردند تا رفتن افرادی همچون ایازی سخنگوی شهرداری را حمل بر استعفای آتی قالیباف کنند. این شایعات به ویژه با انتشار شایعه بازداشت الیاس قالیباف فرزند ارشد محمدباقر قالیباف قوت گرفت.
البته پیش از این محسنی اژه ای در کنفرانس خبری هفته گذشته خود این شایعه را تکذیب کرده بود.
 
 
 
 
 
 
نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.