به گزارش پارس به نقل از فارس معاون هماهنگ کننده سپاه در همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه که صبح امروز برگزار شد، گفت: آن چیزی که سپاه به دنبال آن بوده و خواهد بود، این است که معنویت محور اصلی اقدامات سپاه باشد.


وی افزود: عقیدتی سیاسی باید به دنبال توسعه معنویت در میان پاسداران باشد. پاسدار تراز انقلاب باید مومن، مجاهد، تکلیف گرا، بصیر، دانا، ولایی، انقلابی و پیش برنده باشد. مقام معظم رهبری از سپاه و پاسداران انتظار پیش برندگی دارند که کار بسیاری دشواری است.

آبرومند تاکید کرد: انتظار ما از عقیدتی سیاسی در سپاه تربیت به جای آموزش صرف است. از طرفی هوشمند سازی نظامات عقیدتی سیاسی بسیار حائز اهمیت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه سپاه از دیگر سازمان ها وضعیت بهتری دارد، گفت: سپاه هر گاه که اراده کرده توانسته کار مدنظرش را انجام دهد اما ما باید همچنان تلاش کنیم تا به وضعیت مطلوب تری برسیم.

آبرومند به ذکر خاطره ای از دیدار با مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: در سال ۸۶ به همراه ۲۰۰ فرمانده سپاه خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و سردار صفوی در خصوص توانمندی های سپاه اعم از موشکی، نظامی و دفاعی و. . توضیحاتی ارائه کرد که اغراق هم نکرد اما مقام معظم رهبری اکثر زمان سخنان خود را به این اختصاص دادند که همه اینها خوب است اما باید انسان مومنی باشد تا از آن تجهیزات استفاده کند.

در بخش دیگری از این مراسم سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه طی سخنانی اظهار داشت: روش های عقیدتی باید دائما مورد بررسی قرار گیرد و این چیز ثابتی نیست.

وی افزود: این روش ها باید بهترین روش ها باشد و اگر خدشه ای به آن وارد شد باید برای رسیدن به اصل، روش را عوض کرد.