به گزارش پارس به دنبال برنامه های انتخاباتی  محمدرضا عارف با احزاب و چهره ها مختلف وی  اخیراً با جوانان حزب اعتماد ملی دیدار داشته است که در این دیدار انتقاداتی را علیه حسن روحانی مطرح کرده است.

رئیس بنیاد امید ایرانیان با ابراز خرسندی از شکسته شدن فضای امنیتی گفت: در این سی سال اقلیتی تندرو در هر دو جناح داشتیم که این ها دیگران را مجبور به سکوت می کردند. بزرگ ترین پیروزی که این انتخابات داشت، این بود که فضای امنیتی شکسته شد.

وی همچنین در رابطه با ضرورت برنامه ریزی در رابطه با انتخابات مجلس دهم با تاکید بر اینکه  من به وحدت به هر قیمتی معتقد نیستم، ادامه داد:   عارف گفته است اگر قرار است اکثریت مجلس را به دست بگیریم، - که می توانیم این کار را بکنیم-، باید به سمت احزاب همسو برویم.  

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته است برخی بحث وحدت را مطرح می کنند، وحدت هم باید چارچوبی داشته باشد، من به وحدت به هر قیمتی معتقد نیستم.  

وی تصریح کرد:   من ناگفته های فراوانی از انتخابات ریاست جمهوری دارم. برخی از دوستان خیلی نامردی کرند، نه به شخص بنده، بلکه به جریان اصلاحات نامردی کردند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتقاد تلویحی از روحانی گفته است: بعضی هم قول هایی دادند که بعد از انتخابات، همه فراموش شد. قرار شد در یک چارچوب فکری و هدفمند حرکت کنیم که دوستان با رسیدن به قدرت، همه چیز را فراموش کردند.  

گفتنی است در حالی که برخی چهره های اصلاح طلب از حرکات و برنامه ریزی های انفرادی عارف ابراز نگرانی کرده اند، وی در هفته گذشته در حاشیه ختم پدرخانم سیدمحمدخاتمی تاکید کرد « حتما و حتما در انتخابات مجلس شرکت خواهم کرد. »