به گزارش پارس به نقل از فارس، روزنامه های آمریکایی گزارش داد ه اند که سه مامور پلیس مخفی آمریکا که مسئولیت حفاظت از رئیس جمهور امریکا را داشتند به دلیل مصرف بیش از حد مشروبات الکلی و مستی در هلند به آمریکا بازگردانده شدند.

منابع آگاه به واشنگتن پست گفته اند که این سه محافظ شبانه در آمستردام به بیرون رفته و مشروبات الکی مصرف کرده بودند و یکی از آنها در حالت مستی در راهرو هتل به خواب رفته بود.

کارکنان هتل پس از پیدا کردن محافظ اوباما در حالت مستی و غیرهشیار، این موضوع را به سفارت آمریکا در هلند اطلاع دادند.

این ۳ مامور از محافظان پیش رو بوده و صبح یکشنبه قبل از ورود اوباما به هلند این موضوع اتفاق افتاده است. سفارت آمریکا هم این موضوع را به اطلاع مدیران پلیس مخفی آمریکا رساندند.

« اد دونوان» ، سخنگوی پلیس مخفی آمریکا عصر روز سه شنبه این موضوع را تایید کرد و گفت که این سه نفر به دلیل موارد انضباطی به آمریکا بازگردانده شدند. وی درباره جزییات این ماجرا چیزی نگفت.

این اولین بار نیست که پلیس مخفی آمریکا با رسوایی هایی از این دست و حتی بدتر مواجه می شود و به همین دلیل در تلاش برای بازسازی وجهه خود نزد افکار عمومی است.

در سال ۲۰۱۳، دو مامور مخفی آمریکایی از تیم امنیتی باراک اوباما به دلیل اتهامات مربوط به آزار جنسی و سوء رفتار حذف شدند.

در سال ۲۰۱۲ نیز در جریان سفر آقای اوباما به کلمبیا، چند تن از محافظان او به دلیل رسوایی جنسی اخراج شدند. این افراد به خاطر درگیری با روسپی ها و دخالت پلیس محلی به آمریکا بازگردانده شدند.

پلیس مخفی آمریکا مسئول حفظ جان رئیس جمهوری و شخصیت های عالی رتبه است.