به گزارش پارس به نقل از تسنیم، الجزیره اظهار کرد: وزیر موقت حمل ونقل مالزی امروز (شنبه) طی اظهاراتی اعلام کرد که تصاویر جدید ماهواره ای که توسط چین دریافت شده است، شیئی به ابعاد ۲۲ در ۳۰ متر را نشان داده است که ممکن است هواپیمای مفقود شده مالزیایی باشد.

با گذشت ۲ هفته از ناپدید شدن هواپیمای مسافربری مالزیایی هنوز هیچ سرنخی به دست نیامده و ادامه تحقیق و جستجو تنها بر ابهامات و سئوالات مربوط به این حادثه عجیب می افزاید.

در حالی که پیش از این نخست وزیر استرالیا از پیدا شدن دو شیء در اقیانوس هند خبر داده بود که احتمالا تکه ای از لاشه هواپیما بوده ولی تحقیقات انجام شده هنوز به جایی نرسیده است. بیش از ۲۵ کشور جهان در ماموریت جستجوی این هواپیمای مسافربری مشارکت دارند ولی هنوز کوچکترین سرنخی از سرنوشت این هواپیما و مسافران آن به دست نیامده است.

هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ متعلق به شرکت هواپیمایی مالزی روز شنبه گذشته در ساعت ۱۲ و ۴۱ دقیقه فرودگاه کوالالامپور را با ۲۳۹ مسافر و خدمه به مقصد پکن ترک کرده ولی در ساعت یک و ۲۰ دقیقه از رادارها محو شده و تماس خلبان با برج کنترل قطع شده است. این هواپیما حامل ۱۲ خدمه و ۲۲۷ مسافر از جمله ۱۵۴ تبعه چینی بوده است.