به گزارش پارس به نقل از مهر، اوباما رییس جمهوری آمریکا در راستای تلاش دنباله دارش برای جلب توجه مردم نسبت به بیمه سلامت، قصد دارد تا در تاریخ ۳۱ ماه مارس بار دیگر در رسانه ها ظاهر شود. به این منظور اوباما از طریق فیلمبرداری زنده از کاخ سفید در برنامه هفته آینده الن دی جنرس حضور به هم می رساند.

وی که بعد از انتخاب شدنش به عنوان رییس جمهوری اولین حضورش را در برنامه دی جنرس تجربه می کند، درباره طرح « اوباماکر» یا برنامه سلامت اوباما صحبت خواهد کرد و از کسانی که هنوز برای بیمه سلامت ثبت نام نکرده اند تقاضا می کند که هر چه زودتر اقدام کنند.

حضور اوباما در برنامه الن دی جنرس با فاصله کمی بعد از فعالیت های رسانه ای دیگر او در راستای پیشبرد اهداف برنامه حمایت از سلامت او قرار گرفته است. او در حمایت از برنامه « اوباماکر» روز جمعه گذشته به برنامه رادیویی رایان سیکرست زنگ زده بود و همچنین با زک گالیفیناکیس در یک ویدیو حضور پیدا کرده بود.

جو بایدن معاون رییس جمهور نیز چندین بار در دایره نمایش های تلویزیونی حضور پیدا کرده است تا برنامه حمایت از سلامت اوباماکر را ترویج دهد.

الن دی جنرس که به عنوان مجری اسکار امسال انتخاب شده بود، موفق شد تا توجه بیشتری را نسبت به سال های پیش به برنامه اسکار جلب کند.