به گزارش پارس، پرویزسروری در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری مجاهدین در مورد سمت و سو گیری جوامع بین المللی در مورد نقض حقوق بشر در ایران گفت: این از آن موارد تقریبا نادری است که درحال به وجود آمدن میباشد، سازمان ملل به نوعی آلت دست آمریکا شده است.

و درمورد بیانیه ها که ازسوی احمدشهید در مورد نقض حقوق بشر در ایران صادر می شود گفت: امروز منبع خبری احمد شهید عناصر ضد حقوق بشر مثل منافقین هستند یعنی افرادی که دستشان به خون ملت ایران آلوده است وبه صورت صریح اقدامات تروریستی انجام داده اند.

وی ادامه داد: منافقینی که سالها در لیست سیاه اروپایی ها و آمریکایی ها قرارداشتند امروز مامن و محل انتقال اطلاعات به احمدشهید هستند و احمدشهید برمبنای اطلاعات منافقین بیانیه های ضد حقوق بشرعلیه ایران را تنظیم می کند.

سروری افزود: این واقعا جزء موارد مضحک و نادری است که در دنیا اتفاق می افتد کسانیکه پرونده های قطوری در ترور و اقدامات ضد حقوق بشر دارند امروز بلندگوی حقوق بشر سازمان ملل شدند و دست در دست نماینده حقوق بشر سازمان ملل داده اند و برعلیه مردم مظلوم و مورد ستم و تحت ترورقرارگرفته ایران بیانیه صادر می کنند.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: کسانیکه خودشان قربانی تروریسم هستند امروز محکوم به ضد حقوق بشرمی شوند و معلوم نیست که این ادعاها می خواهد چه چیزی را ثابت کند. این اقدامات سازمان ملل به نظرم رفته رفته اعتماد بین ما را کاهش خواهد داد و باعث بی اعتمادی ملت ایران به این سازمان های بی هویت آلت دست قدرتهای سلطه گر خواهد شد.

وی ادامه داد: هر روز ملت ما نسبت به این مجامع بین المللی بی اعتمادتر می شوند و این برای سازمان ملل از نظر من بسیار پر هزینه است و باعث می شود که دنیا نسبت به این رفتارها هر روز بی اعتماد تر شود.

پرویز سروری درپایان متذکرشد: نقش مجامع بین المللی در ایجاد صلح، ثبات و اهدافی که در سازمان ملل وجود دارد مخدوش میشود. من فکر می کنم تهدیدی که امروز سازمان ملل را در خودش غرق می کند این اقدامات می باشد.