به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرلشکر حسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروی های مسلح در جلسه دفاعیه از رساله دکترای یکی از دانشجویان دانشگاه عالی دفاع ملی، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای عزیز در دیدار خبرگان ملت فرمودند: نسبت به مسائل فرهنگی من هم نگرانی دارم. حالا معلوم شد شما هم دارید. فرهنگ انقلاب اسلامی که نهضت انقلاب اسلامی را به وجود آورده یک فرهنگ غنی و مترقی امروز در جهان است که خودش مادر همه ابعاد فرهنگی هنری و ادبی است.

وی افزود: معلوم می شود که جاهایی دارد به فرهنگ اصیل انقلاب اسلامی و فرهنگ نهضت حضرت امام تعدی و تجاوز می شود که رهبری ابراز نگرانی می کنند. خبرگان ملت ابراز نگرانی می کنند. دانشگاه ها قلب کمین گاه این گونه تعرضات و تعدیات به فرهنگ ناب انقلاب هستند. اساتید و دانشجویان، آنچه را در ساخت فرهنگی کشور می گذرد مرور می کنند؛ آن روز که رهبر معظم ما فرمودند شما فرماندهان و افسران جنگ نرم هستید، یعنی همین وقتی از این دیدگاه و از این کمین گاه شما انحرافات را مشاهده کردید، بایستی اساتید دانشگاه، دانشجویان و نخبگان جامعه نسبت به آنها اعتراض کنند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح اظهار داشت: واقعاً بعضی می روند با مکاشفه و با کاویدن تاریخ یک عواملی را پیدا می کنند که یک نیشگونی از مردم یا انقلاب بگیرند و فکر می کنند با این حربه ها می شود فرهنگ انقلاب را از این عرشی که پیدا کرده در عالم در دل های مردم جهان پیاده کنند و چند وقت یک بار در یک روزنامه ای و یا در یک جشنواره ای یک زهری می ریزد، باید با اینها برخورد بشود، عرض می کنم برخورد عقلانی و باحکمت، طوری که همان کسانی که این زهر را می ریزند، متنبه شوند.

سرلشکر فیروزآبادی تأکید کرد: مردم باید دل شان آرام بگیرد و فکر نکنند که هرکس از راه رسید می تواند یک تیری به انقلاب مقدس اسلامی پرتاب کند؛ اینجا دانشگاه عالی دفاع ملّی است. اینجا هم باید یکی از کمین گاه ها باشد؛ بایستی این موارد را رصد کنید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از موضع دانشگاهی خودتان با آن مقابله کنید که ساحت مقدس انقلاب اسلامی و روح عزیز شهیدان آزرده نشود. البته بایستی دقت کنیم که تمرکز بر اقتصاد مقاومتی نباید ما را از توجه به فرهنگ و ارزش های ناب انقلاب اسلامی غافل کند.