به گزارش پارس به نقل از تسنیم، بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: خانه گلی این حضرت به بزرگترین کاخ های جهان می ارزد. ایشان مسیر تاریخ را با پرورش فرزندان گرانقدر خود تعیین کرده است.

وی در ادامه ضمن محکوم کردن بمباران شیمیایی حلبچه توسط رژیم بعث عراق، افزود: امروز سالگرد بمباران شیمیایی حلبچه توسط صدام است. صدام با این کار ثابت کرد که با حمایت غربی ها هر امر غیرانسانی قابل نهادینه شدن است.

نماینده مردم اسدآباد از دیدار" اشتون" با برخی محکومان فتنه ۸۸ انتقاد و تصریح کرد: دیدار غربی ها با چند نفر و دادن جایزه و بزرگ کردن آنان در رسانه ها و همراهی افراد خوش فکر داخلی با آنان موجب تداوم سیاست های غربی می شود. پروتکل ملاقات خارجی با افراد باید به گونه ای تنظیم شود که هیچ دیداری خارج از این پروتکل تعیین و انجام نشود. وزارت خارجه باید در این زمینه دقت کند.

نعمتی تأکید کرد: قرار دادن نام سیدجمال الدین اسدآبادی در یونسکو به نام شهروند افغانی باعث تأسف است. متأسفانه در سالگرد رحلت سیدجمال الدین اسدآبادی غفلت مسئولان وزارت ارشاد موجب شده تا نام وی به نام افغان ها در یونسکو ثبت شود، بنده اصلاح این قضیه را خواهانم.

وی با تأمید بر اینکه هر کیسه کود شیمیایی ۵۰ هزار تومان قیمت دارد، افزود: روند توزیع کود شیمیایی بین کشاورزان مناسب نیست؛ کشاورزان برای خرید یک کیسه کود شیمیایی مجبور هستند ۵۰ هزار تومان پرداخت کنند. این مسأله بر کیفیت محصولات کشاورزی تأثیر منفی دارد.