به گزارش پارس به نقل از شبکه المنار لبنان، جنگنده های رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب در پاسخ به حملات موشکی گروه های مقاومت فلسطینی به مناطق اسرائیلی، ۱۰ حمله منطقه در شرق و شمال خان یونس را هدف قرار داد. بر اساس این گزارش، ارتش اسرائیل ۱۰ حمله هوایی به شرق و شمال خان یونس انجام داد اما این حملات تلفاتی نداشت.

در همین حال، شبکه المیادین گزارش داد که ارتش اسرائیل همان مواضع و مناطقی را هدف قرار داد که چند روز گذشته آنها را بمباران کرده بود.

خبرنگار شبکه المیادین در این باره گزارش داد که جنگنده های رژیم اشغالگر در پاسخ به حملات موشکی گروه های فلسطینی، منطقه خالی از سکنه در شهر رفح را هدف قرار داده است.

بر اساس این گزارش، این حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی تلفاتی در بر نداشت.

از سوی دیگر، منابع خبری گزارش دادند که این جنگنده های اسرائیلی مواضع گردان های" القدس" ، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در شمال خان یونس را با شلیک چند موشک بمباران کرد.

گردان های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز سه شنبه در بیانیه ای پس از کشته شدن سه مبارز فلسطینی توسط جنگنده های اسرائیلی تهدید کرد که خون شهدا هرگز هدر نخواهد رفت و پاسخ این جنایت صهیونیست ها را خواهد داد.

این شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین برای پاسخ دادن به جنایت روز سه شنبه ارتش رژیم صهیونیستی، روز چهارشنبه ده ها موشک به اراضی اشغالی شلیک کرد.

گردان های" القدس" ، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین چهارشنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد که در پاسخ به" تجاوزات صهیونیستی" ، ۱۳۰ موشک و راکت را به سمت اراضی اشغالی شلیک کرد.
بنیامین نتانیاهو همچنین تاکید کرد که به حملات موشکی گروه های مقاومت فلسطینی" پاسخ قاطع" می دهیم.

از سوی دیگر، آویگدور لیبرمن" ، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به حملات موشکی غزه به اسرائیل اعلام کرد که در برابر این حملات ساکت نخواهیم نشست.

لیبرمن در ادامه افزود: در برابر شلیک موشک گروه های مقاومت فلسطینی ساکت نمی شویم و در صورت نیاز مانعی برای اشغال غزه نمی بینیم.