به گزارش پارس به نقل از مهر، " دیوید کامرون" نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز وارد سرزمین های اشغالی شد. وی در نخستین برنامه سفر دو روزه خود در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنیست) سخنرانی کرد. کامرون در بخشی از سخنان خود گفت: برای آن دسته که به دنبال تحریم کردن اسرائیل هستند پیامی دارم" انگلیس مخالف تحریم است" . وی در ادامه تاکید کرد: جایگاه اسرائیل به عنوان سرزمین یهودیان در قدرت و تاریخ آنها تثبیت شده است.

نخست وزیر انگلیس که کشورش از حامیان اصلی تشکیل رژیم صهیونیستی پس از جنگ جهانی دوم در سرزمین های اشغالی است با کتمان واقعیات تاریخی در خصوص جنگ افروزی های این رژیم مدعی شد این رژیم صهیونیستی نیست که امنیت خاورمیانه را به خطر انداخته است.

به گفته وی تل آویو مسئول برنامه هسته ای ایران نیست. نخست وزیر انگلیس با تکرار سخنانی که پیشتر از زبان مقامات تل آویو اظهار شده اظهار داشت: یک ایران هسته ای تهدیدی برای کل جهان است.

به گفته وی حتی در صورت راه حل دو دولت برای دو ملت در خاورمیانه، باز هم تهدید ایران از بین نمی رود. کامرون که نخستین سفرش را به سرزمین های اشغالی از زمان انتخاب به نخست وزیری انگلیس انجام می دهد، امروز و فردا با مقامات رژیم صهیونیستی دیدار خواهد کرد.