به گزارش پارس به نقل از تسنیم، اسماعیل جلیلی عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز شورای مرکزی این فراکسیون، گفت: در این جلسه که از ساعت ۷ صبح امروز در غیاب رئیس مجلس و به ریاست کاظم جلالی برگزار شد، در مورد زمان، نحوه و چگونگی دیدار اعضای فراکسیون با رئیس جمهور، مواردی مطرح شد. وی افزود: در این جلسه مقرر شد که اعضای فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس فردا و به دعوت رئیس جمهور، دیداری با حجت الاسلام روحانی داشته باشند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان در ادامه اظهار داشت: در این جلسه اعضای شورای مرکزی فراکسیون نقطه نظرات شان را در مورد دیدار با رئیس جمهور و اینکه چه مواردی باید در این دیدار مطرح شود را مورد بحث و بررسی قرار داده و آن ها را مطرح کردند که در نهایت قرار شد این دیدار در ساعت ۱۰ صبح فردا و در محل نهاد ریاست جمهوری انجام شود.

جلیلی با بیان اینکه دعوت رئیس جمهور از تمامی اعضای فراکسیون صورت گرفته است، تأکید کرد: منعی برای حضور تمامی اعضای فراکسیون در این دیدار وجود ندارد و هر کدام از اعضا که به این دعوت پاسخ مثبت دهند، می توانند در این دیدار حضور یابد.

وی خاطر نشان کرد: جمع بندی های نهایی برای این دیدار در جلسه ظهر امروز هیئت رئیسه فراکسیون انجام می شود.