به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین شیخ الاسلام از سفر هیئت پارلمانی کرواسی به تهران خبر داد و گفت: این هیئت صبح امروز شنبه - ۱۷ اسفندماه- وارد تهران شده اند.

وی افزود: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس کرواسی به همراه ۳ نماینده پارلمان این کشور عضو هیت مذکور هستند.

مدیرکل امور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه کاری هیئت پارلمانی کرواسی گفت: هیئت مذکور با علی لاریجانی رئیس مجلس، علا الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنت ملی و سیاست خارجی مجلس و برخی مقامات وزارت امور خارجه کشورمان دیدار خواهند کرد.

وی تصریح کرد: هیئت مذکور تا روز چهارشنبه هفته جاری در تهران خواهند بود.

اضافه می شود، شیخ الاسلام پیشتر گفته بود قرار است این هیئت پارلمانی شنبه ۱۷ اسفند و به ریاست" میلوراد پوپو آتسو" رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس کرواسی وارد تهران شود.

وی با بیان اینکه سفر این هیئت پارلمانی به دعوت علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس انجام می شود، افزود: در این سفر ۳ تن از نمایندگان مجلس کرواسی و نیز تعدادی از کارشناسان پارلمان این کشور، " میلوراد پوپو آتسو" را همراهی می کنند.

مشاور امور بین الملل رئیس مجلس در ادامه اظهارداشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار است این هیئت پارلمانی در اقامت ۵ روزه شان در تهران، ضمن دیدار و گفت وگو با رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، دیداری نیز با برخی از مقامات وزارت خارجه کشورمان داشته باشند.

شیخ الاسلام خاطر نشان کرد: هیئت پارلمانی ۴ نفره کرواسی در روز ۲۱ اسفند تهران را به مقصد زاگرب ترک می کند.

ناگفته نماند؛ علاالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حال حاضر در راس هیئتی به ونزوئلا و کوبا سفر کرده است.