به گزارش پارس به نقل از تسنیم، سیدعباس عراقچی معاون حقوقی و امور بین الملل وزیر امور خارجه و عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران عصر امروز سه شنبه پس از ارائه گزارش خود به اعضای مجلس خبرگان رهبری در خصوص این جلسه گفت: جلسه خوب و مفیدی بود و این توفیق را داشتم که گزارش مبسوطی خدمت خبرگان عظیم الشأن ملت بدهم و همین طور آنها سوالاتی داشتند و به این سوالات پاسخ دادم و نقطه نظرات آنان را هم گوش دادم و التماس دعا و دعای خیر از آنها برای ادامه مسیر داشتم.

وی با بیان اینکه خبرگان در رابطه با حمایت از تیم مذاکره کننده نظراتی داشتند، افزود: این عزیزان دغدغه هایی داشتند که به حق بود و باید هم وجود داشته باشد، از این رو سوالاتشان را گوش دادم و در حد وسعم جواب دادم و در مجموع نیز جلسه بسیار مفید و سازنده بود.

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای در ادامه در واکنش به برخی نقل قول های مطرح شده از وی در خصوص مذاکرات هسته ای و میزان غنی سازی مورد نیاز ایران در جلسه امروز خبرگان رهبری تصریح کرد: راجع به محتوای صحبت های من در این جلسه هر کس غیر از خودم چیزی را بگوید، غیردقیق است و قرار هم نبود کسی در راستای صحبت های من مصاحبه کند.

معاون حقوقی و امور بین الملل وزیر امور خارجه اضافه کرد: منبع آن هر که باشد، غیردقیق است و مبتنی بر شنیده ها و نقل قول هاست و نمی دانم چه گفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: صحبت های من در خبرگان رهبری روشن و شفاف برای اعضا بیان شد و این عبارات نقل شده درست نیست.