به گزارش پارس به نقل از تسنیم، جاسم جادری ظهر امروز در نشست خبری با تشریح جزئیات سفر استانی رئیس جمهور به استان هرمزگان اظهار کرد: سه شنبه هفته آینده (ششم اسفندماه) حجت الاسلام حسن روحانی در فرودگاه بین المللی بندرعباس مورد استقبال رسمی از سوی مسئولان استانی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه اکثر برنامه های روحانی در سفر به استان هرمزگان در مرکز استان پیش بینی شده است، افزود: در نخستین روز سفر، رئیس جمهور در محل استادیوم تختی شهر بندرعباس با مردم دیدار می کند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در این روز همچنین رئیس جمهور با فرهنگیان، دانشجویان و دانشگاهیان دیدار و گفت وگو می کند.

جادری با اشاره به برنامه های دومین روز از سفر رئیس جمهور اظهار کرد: برای دومین روز از سفر رئیس جمهور، دیدار با علمای شیعه و سنی استان، شرکت در مراسم صبحگاه مشترک نیروی مسلح و مصاحبه زنده تلویزیونی از طریق صداوسیمای مرکز استان تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، استان هرمزگان به قطب تولید فولاد تبدیل می شود، خاطرنشان کرد: در روز سوم سفر روحانی از منطقه ویژه اقتصادی و همچنین شرکت فولاد هرمزگان بازدید می کند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه رئیس جمهور در ادامه برنامه های سفرش به این استان، در روز سوم از پروژه در حال ساخت پل خلیج فارس نیز به صورت هوایی بازدید دارد، گفت: در تلاش هستیم تا دیدار با مردم قشم نیز در برنامه های رئیس جمهور قرار گیرد اما این برنامه هنوز قطعی نشده است.

جادری افزود: در پایان سفر نیز رئیس جمهور در نشستی خبری، دستاوردهای سفر را تشریح می کند.