به گزارش پارس به نقل از فارس، حجت الاسلام احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری به تشریح جلسه شب گذشته اعضای هیأت رئیسه پرداخت و گفت: در جلسه شب گذشته هیأت رئیسه مسائلی پیرامون مدیریت پانزدهمین اجلاس رسمی دور چهارم مجلس خبرگان مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.

وی با اعلام نهایی شدن زمان اجلاس مجلس خبرگان اظهار داشت: زمان برگزاری اجلاس در ۱۳ و ۱۴ اسفند ماه خواهد بود و در روز پنج شنبه ۱۵ اسفند ماه اعضای مجلس خبرگان رهبری با حضور در حرم امام (ره) با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت می کنند و سپس با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به تصمیم گیری اعضای هیأت رئیسه برای انتخاب سخنران مدعو اجلاس خبرگان، اظهار داشت: اعضای هیأت رئیسه کاندیدایی را برای سخنرانی در پانزدهمین اجلاس رسمی دور چهارم مجلس خبرگان انتخاب کردند که در زمان مقرر این امر برای رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است که پانزدهمین اجلاس رسمی دور چهارم مجلس خبرگان رهبری در تاریخ ۱۳ و ۱۴ اسفند ماه در محل ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی، در تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است نطق های قبل از دستور، تعیین کمیته پنج نفره برای تدوین پیشنهادات بیانیه پایانی اجلاس خبرگان، سخنرانی دو مدعو، گزارش کار کمیسیون ها و قرائت بیانیه پایانی اجلاس خبرگان را ازجمله محورهای این دوره از اجلاس خبرگان رهبری خواهد بود.