به گزارش پارس به نقل از تسنیم، ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد. متن این تذکرات بدین شرح است:

تذکر ۱۲۴ نماینده مجلس به وزرای صنعت و اقتصاد در مورد علت عدم اجرای بند ۷۷ قانون بودجه سال ۱۳۹۲.

طبیب زاده نماینده مردم تهران در مجلس به رئیس جمهور چه زمانی و ارگانی مسئول تهیه بانک اطلاعاتی ایرانیان و وضعیت دهکده های اقتصادی جامعه است.

جدگال نماینده چابهار به وزیر امور خارجه عدم رسیدگی به موقع جهت آزادی مرزبانان ربوده شده توسط گروهک تروریستی.

رسایی نماینده تهران به رئیس جمهور به چه دلیل مشاور رئیس جمهور برخلاف عرف دیپلماتیک نظام جمهوری اسلامی ایران و آداب دینی با استفاده از کراوات در مجامع بین المللی حضور می یابد.

قاضی پور، جهانگیرزاده ومحجوب به وزیر صنعت تسریع در جلوگیری از قاچاق سیگار و جمع آوری سیگارهای قاچاق از بازار و به وزرای صنعت و امورخارجه استقرار وابسته های بازرگانی در سفارت خانه های جمهوری اسلامی ایران.

افتخاری نماینده تهران به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عدم نظارت و برنامه ریزی جهت ساماندهی دفاتر سینمایی و هنری و عدم رعایت حرمت ایام الله دهه فجر در جشنواره فیلم فجر و به وزیر علوم ضرورت توجه به رعایت شئونات و احکام اسلامی در دانشگاه ها و اردوهای دانشجویی و برخورد با متخلفان.

آصفری نماینده مردم اراک به رئیس جمهور با توجه به رفع آلودگی هوای اراک دستور برای تشکیل جلسه خاص در اراک.

سبحانی نیا، قاضی پور و محجوب به وزرای کشور، دفاع، اطلاعات و امورخارجه تسریع در آزادی مرزبانان ایرانی.

قاضی پور و محجوب به رئیس جمهور تسریع در ارائه سبد کالا برای روستاییان، کشاورزان و کارگران.

بهمنی و حیدرپور نمایندگان رامهرمز و شهرضا به شورای نظارت و رئیس صدا و سیما توهین به قوم اصیل ایرانی و ولایت مدار بختیاری.

سلیمانی نماینده تهران به وزیر علوم ضرورت بر اعزام بازرس توسط وزیر برای جلوگیری از خدشه وارد شدن و شأن ارکان دانشگاه ها توسط کمیته های مجعول و گروه های فشار خصوصا در دانشگاه علم و صنعت ایران و پیشگیری از فعالیت آشوب طلبان.